kucnia wloska

21. Data: 2006-11-04 19:53:25

Temat: Re: WIELKI TO DZIEŃ/Re: kucnia wloska
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazdabaca" <g...@o...pl> wrote in message
news:eiir3s$ee7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Slavi to czemuś kota nie słuchał?

Już było po ptoku... ;-))) Drugi go wkręcił...

22. Data: 2006-11-04 20:38:32

Temat: Re: kucnia wloska
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazdabaca napisał(a):

> żona-kolega
> partnerstwo dla spokoju w kuchni
> a pycha to grzech główny
>
> GB
Jak się jest poza domem to chyba można jeść z kolegą - lepiej niż
z koleżanką.
Córka po pracy zmęczona i nie mogła wpaść na obiad -
- a pychy to ja tu nie widzę
jak nie znasz sytuacji to nie oceniaj, a do pychy to mi bardzo daleko.

Pzdr. Janusz

23. Data: 2006-11-04 21:18:14

Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol <j...@t...pl> napisał(a):

> ha.

> - a pychy to ja tu nie widz=EA

To czemu ja widzę, że napisałeś "pycha"?

Ania

24. Data: 2006-11-04 21:44:13

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> pyc=

> To czemu ja widzę, że napisałeś "pycha"?
>
> Ania

<Tak się rozmieścił tekst, nie chodziło przecież o pychę tylko -
delicious !

Pzdr. Janusz

25. Data: 2006-11-04 21:50:18

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> To czemu ja widzę, że napisałeś "pycha"?

<A tak więcej, to dzieki za przepis, bardzo dobry i szybki do
ralizacji no i tani. Pochwały od Patrykaka dla Ciebie !!! Właśnie je
drugą porcję

Janusz

26. Data: 2006-11-05 08:35:35

Od: "gazdabaca" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Pochwały od Patrykaka [...]

Kto to jest ta Patrykaka?
Ta kolega?

GB

27. Data: 2006-11-05 09:10:03

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue napisał(a):
> tydzien temu byla lasagne, wczoraj canneloni w meszamelu. macie jakies
> pomysly na cos jeszcze w tym klimacie ?
> widzialem w sklepie duze muszelki do faszerowania . robil ktos cos takiego ?

a robil :)
dla mnie najsmaczniejsze są faszerowane szpinakiem, lub tak
jak pisala Magda ricotta z pesto.
pomysly? cala masa:
- wspomniana Carbonara
- spaghetti alla putanesca
- spaghetti bolognese
- spaghetti neapolitana
- spaghetti all'arabiatta
- zupa minestrone
- gnocchi
- ravioli
- tortellini
- spaghetti z bobem, sardynkami, z cukinia etc.
- wszelkie ryby, frutti di mare

Wlochy to nie tylko makaron

no i slodkosci:
tiramsiu,
crem caramel
panna cotta
i mnostwo innych :)

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

28. Data: 2006-11-05 11:33:19

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazdabaca napisał(a):

> Kto to jest ta Patrykaka?
> Ta kolega?

A co Jaśnie Wielmożnego Gazdę to ineresuję. PATRYK nie boję się
tego słowa.
Czeremcha wie i tyle, a ty .......
Janusz

29. Data: 2006-11-05 19:45:51

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam muszle nadziewane serem ricotta mieszanym z pesto, parmezanem, i
> pieprzem. Zapieczone w sosie pomidorowo-czosnkowym, posypane parmezanem
> sa bardzo smaczne.
> Magdalena Bassett

no az mi slinka cieknie :)
szkoda ze pesto skladniko dosc drogie :) ser ricotta nie dosc ze trudno
dostac, to i pesto, parmezan troche ciagna kieszen :) ale czego sie nie robi
dla rozkoszy podniebienia... zaczynam polowanie na skladniki.

dopowiem, ze niedawno chyba pierwszy raz zaufalem malemu kartonikowi z
przecierem z pomidorow. powiem wam ze do tej pory sos robilem z calych
pomidorow. parzylem obieralem skorke i mix. i na patelnie lub foremki. teraz
jak robilem canneloni to polalem rurki (nie podgotowywane) wlasnie
przecierem z kartonika zeby sie podczas pieczenia makaron dogotowal. powiem
wam ze nie dawalem grama soli ani przypraw a sosik post factum wyszedl
pierwsza klasa :) na sosik dalem beszamel :) nawet sie nie pomieszalo
podczas pieczenia .

30. Data: 2006-11-05 19:47:35

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a robil :)
> dla mnie najsmaczniejsze są faszerowane szpinakiem, lub tak
> jak pisala Magda ricotta z pesto.

no to bede robil teraz.

> pomysly? cala masa:
> - wspomniana Carbonara
> - spaghetti alla putanesca
> - spaghetti bolognese
> - spaghetti neapolitana
> - spaghetti all'arabiatta
> - zupa minestrone
> - gnocchi
> - ravioli
> - tortellini
> - spaghetti z bobem, sardynkami, z cukinia etc.
> - wszelkie ryby, frutti di mare

zanotowane

> Wlochy to nie tylko makaron

no mysle ze Wlochy to przede wszystkim pasty

prowokujesz do dzialania :)

topienie/wyrob smalca/u
NIEPRAWDA
Kwas z kapusty