kupie....

1. Data: 2002-11-27 23:46:30

Temat: kupie....
Od: "Łukasz Centka" <f...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje zakupić lek o nazwie SOLUPRED 2mg.
Wiem, że lek ten jest dostępny tylko we Francji lecz niestety nie mam
możliwości go zdobyć.
Sprawa jest pilna - prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2002-11-28 00:29:09

Temat: Re: kupie....
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może import docelowy?
Skontaktuj się z apteką "szwajcarską" w alei róż w warszawie

3. Data: 2002-11-28 03:48:29

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Lek jest rowniez dostepny zdaje sie i w Kanadzie. Jesli nie znajdziesz innej
mozliwosci to napisz do mnie to sprobuje sie dowiedziec. Jesli jest na
recepte to potrzbowac bede kopii polskiej recepty.
Milego dnia/wieczoru/wekendu
Aleksander
www.vitacomplete.com

4. Data: 2002-11-28 06:38:24

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuje zakupić lek o nazwie SOLUPRED 2mg.
> Wiem, że lek ten jest dostępny tylko we Francji lecz niestety nie mam
> możliwości go zdobyć.
> Sprawa jest pilna - prosze o pomoc.

Jeżeli musisz przyjmować prednisolon w formie rozpuszczalnej to zostaje
tylko import docelowy procedura dość pokrętna i długotrwała całość ok 3-6
tygodni

Jak możesz łykać tabletki to porozmawiaj z lekarzem jest odpowiednik w
Polsce tego leku.

Jest też dostępnych wiele bardzo podobnych leków tyle że o zastosowaniu
zamiennika musi zadecydować lekarz.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl