kupię siewkę modrzewia

1. Data: 2002-04-29 07:01:13

Temat: kupię siewkę modrzewia
Od: "Barbara Guzek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję pilnie jednorocznej siewki modrzewia, pojemnikowanej.
Proszę o informację na priv.

2. Data: 2002-04-29 17:33:13

Temat: Re: kupię siewkę modrzewia
Od: Pyrek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Apr 2002 09:01:13 +0200, osobnik "Barbara Guzek"
<g...@p...onet.pl> napisał:

#Poszukuję pilnie jednorocznej siewki modrzewia, pojemnikowanej.
#Proszę o informację na priv.
#
#

Posiej sobie.
====Pozdrawiam !!!=====
Łukasz Pyrski "LUKER"
@@@ napisz !!! @@@
e-mail : l...@w...pl

3. Data: 2002-04-30 08:21:58

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za radę ale rzecz w tym, że jak teraz posieję to rzeczony modrzew będzie
siewką jednoroczną dopiero za rok a mnie potrzebny taki, który przyszłej zimy
będę mogła zaszczepić na wysokości ok. 1m.
Pozdrawiam
Barbara Guzek

4. Data: 2002-04-30 10:48:50

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisała:
> (...) a mnie potrzebny taki, który przyszłej zimy
> będę mogła zaszczepić na wysokości ok. 1m.

Uch, to optymizm, przynajmniej w przypadku moich siewek. Owszem, mam ich
sporo, ale dość późno wysiałam w zeszłym roku, mają teraz po ok. 10cm
wysokości. Pewnie Cię nie zainteresują, bo po pierwsze nie są pojemnikowane,
po drugie nie europejskie, tylko dahurskie. W każdym razie nie przewiduję,
żeby do przyszłego roku można było coś szczepić na wys. 1m :-))

Pozdrawiam, Anula :-)

5. Data: 2002-05-01 16:06:22

Od: Pyrek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Apr 2002 10:21:58 +0200, osobnik <g...@p...onet.pl>
napisał:

#Dzięki za radę ale rzecz w tym, że jak teraz posieję to rzeczony modrzew będzie
#siewką jednoroczną dopiero za rok a mnie potrzebny taki, który przyszłej zimy
#będę mogła zaszczepić na wysokości ok. 1m.

A chcesz je sprzedawać czy to będą na własne potrzeby?

Pozdrawia Pyrek
====Pozdrawiam !!!=====
Łukasz Pyrski "LUKER"
@@@ napisz !!! @@@