kurczak...

1. Data: 2003-09-26 06:41:49

Temat: kurczak...
Od: "kg" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś jadłem (w jakiejś budce za domami centrum w Warszawie)
chińszczyzne.., kawałki kurczaka za warzywami, ten kurczaczek był taki żółty
(chyba przyprawiony curry) i wszystko było zalane takim jakimś sosikiem,
pychota.
Chciałbym coś takiego przygotować, zatem proszę grupowiczów o pomoc w
doradztwie nt takowej lub innej chińskiej potrawki.
Serdecznie dziekuje

Krzysiek

1. Data: 2003-09-26 07:59:02

Temat: Re: kurczak...
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

kg wrote:
> [...]
> (chyba przyprawiony curry) i wszystko było zalane takim jakimś sosikiem,

z tego opisu nie za bardzo moge sie zorientowac o co tu moze chodzic
ale polecam: http://www.kuchniachinska.pl/main/ - wyprobowalem tam juz
kilka przepisow i wszystkie byly naprawde w porzo :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-09-26 08:34:39

Od: "kg" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki:-)

1. Data: 2003-09-26 09:18:28

Od: "Michal Janik" <g...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli to bylo w budce za domami Centrum, to na pewno nie byl kurczak tylko
raczej golab, a jeszcze pewniej kot i to z powaznie chora watroba (ta
diagnoza na podstawie koloru mieska)...

Pozdrawiam
Michal

1. Data: 2003-09-26 15:11:09

Temat: Odp: kurczak...
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Janik <g...@k...chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3f74041f$...@n...vogel.pl...
> [...]
tylko
> raczej golab, a jeszcze pewniej kot i to z powaznie chora watroba (ta

Hehe, dokladnie taka mysl mi przyszla do glowy po przeczytaniu posta. Tez
sobie pomyslalam o golebiu czy innym kocie.

--
***Gosia_KIKI***

Co to za różnica ? Powergrill a grill kwarcowy ?
kebab z kurczaka
ciasto fyllo
piierogi szwedzkie
Gdzie w W-wie dostanę likier Kahlua?