kurs

1. Data: 2003-07-17 12:09:55

Temat: kurs
Od: "Ewa" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich czasem się tu odzywam ale czytam zawsze i bardzo bym
chciala tak szydełkować i robić na drutach jak wy i tyle już pięknych rzeczy
się naoglądałam że aż mi żal że to nie dla mnie ale może?
Jestem z Wrocławia. Czy ktoras z Wrocławianek myślała może o przeprowadzeniu
jakiegoś kursu odpłatnie oczywiście?
Bardzo na to liczę i prosże o przychylne rozpatrzenie mojej prośby :))))))
Ewa K. z Wroclawia

1. Data: 2003-07-17 13:15:09

Temat: Re: kurs
Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyno, dlaczego od razu za pieniądze, przyjdziesz
na nasze spotkanie (kolejne prawdopodobnie po 16 sierpnia)
i nauczysz się od nas, a teraz prześledź posty i FAQ od Pusi,
tam są adresy stronek, i juz możesz zaczynać.
Tymczasem witamy Cię wśród nas.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-07-17 16:50:00

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swiete slowa plyna z ust Miry. Po powrocie z wywczasoa sluze pomoca
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-07-20 17:12:25

Od: "Ewa" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wam dziękuję że jesteście takie miłe i że się na was nie zawiodłam.
Na pierwsze spotkanie mialam wielką ochotę przyjść ale mój wnuczek miał
komunię na następne byłam u rodziny ale myślami byłam z wami. Juz sie
cieszę na spotkanie 18 VII. Już ćwiczę słupki i pół słupki jednak te na wpoł
przerobione to chyba dla mnie są nieosiągalne ale nie tracę nadzieji
pozdrawiam Ewa K.
proszę napiszcie czy godz 15,30 jest aktualna
k...@i...pl

1. Data: 2003-07-21 08:49:20

Od: "Ewa" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne za meila. Tak jestem z Wrocławia i bardzo się cieszę że
wrocławianki się spotykają bo już myślałam że spotkania urzadzją tylko
warszawianki. Nie wiem dlaczego myślałam że spotkanie nasze jest 18 VIII.
tak więc widzisz że będę wam
wdzięczna za meila.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Ewa K.