kurs frywolek po POLSKU

1. Data: 2003-01-23 23:11:21

Temat: kurs frywolek po POLSKU
Od: "Magda B." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZY MACIE MOŻE JAKIEŚ NAMIARY NA TAKOWY ....?

NIE JESTEM JESZCZE TAK ZAAWANSOWANĄ ROBÓTKĄ DLATEGO NIE POTRAFIĘ SOBIE SAMA
PRZETŁUMACZYĆ
CHCIAŁABYM BARDZO SIĘ NAUCZYĆ FRYWOLKOWANIA... STRASZELNIE MI SIĘ PODOBA

Z GÓRY DZIĘKI ZA WSZYSTKIE RADY

POZDRÓVKA

1. Data: 2003-01-24 00:15:36

Temat: Re: kurs frywolek po POLSKU
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jan 2003 23:11:21 +0000 (UTC), "Magda B."
<m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

>Z GÓRY DZIĘKI ZA WSZYSTKIE RADY
>
>POZDRÓVKA
Magda, dawno temu popelnilam kilka fotek na temat frywolitek.
jezeli masz duza skrzynke - posle CI to. To sa OOOOOOOgrooomne pliki.
Chyba ze ktoras z pan juz te pliki zmniejszyla :-))))) czemu nie
zdziwiwlabym sie :-)
Pozdrawiam
maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2003-01-24 07:21:41

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciachowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jezeli masz duza skrzynke - posle CI to. To sa OOOOOOOgrooomne pliki.
> Chyba ze ktoras z pan juz te pliki zmniejszyla :-))))) czemu nie

Widziałam ostatnio w ofercie sprzedaży wysyłkowej (bodajże Kokardka) kasetę
wideo z kursem frywolitek. Może się orientujecie co warta jest ta kaseta?
Kasia
Kraków

1. Data: 2003-01-24 08:02:02

Od: "Iweczka" <I...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda B." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> CZY MACIE MOŻE JAKIEŚ NAMIARY NA TAKOWY ....?

Popatrz tutaj:
http://strony.wp.pl/wp/tomella/

Iweczka

1. Data: 2003-01-24 08:25:07

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
SAMA
| PRZETŁUMACZYĆ
| CHCIAŁABYM BARDZO SIĘ NAUCZYĆ FRYWOLKOWANIA... STRASZELNIE MI SIĘ PODOBA

hm.. moze akurat to nie jest po polsku.. ale mam wypisane adresiki stronek,
ktory byly mi przydatne przy nauce frywolitek.. sa ze zdjeciami.. wiec
opis.. moze czasami jest przydatny.. ale jest wszystko pokazane na
obrazkach.:-).. no i nie ukrywam, ze kurs Maciachowej bardzo mi sie rowniez
przydal.:-).. masz tam kroczek po kroczku napisane co i jak.:-).. co do
zmniejszonych wielkosci obrazkow tego kursu.. to jest taki.. bodajze Ilona
to zmniejszala.. mam to gdzies u siebie.. wiec jak cos... to krzyczec..;-)..

--
pozdrowki...

mruwa...
(torun)

GG 332833

1. Data: 2003-01-24 10:39:19

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda B." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> CZY MACIE MOŻE JAKIEŚ NAMIARY NA TAKOWY ....?

oprocz zdjec niezastapionej Maciachowej (tu buziak:))))i rysunkow
anglojezycznych w necie, krok po kroku
jak dojdziesz do punktu "tajemnica" i nie zakumasz z samego patrzenia to
wklejam ci posta
Gochy (tez buziak:)))) , ktora tak pieknie to opisala poslugujac sie
sznurowkami, ze nawat taki lamer jak ja zakumalam

pozdrawiam Jola L-L

> Tzn. u mnie ta z czolenka za chorobe niechce zacisnac
> koleczka (wcale nie zaciskam mocno oczek). Koleczko zacisne ciagnac za
nitke
> wydaje mi sie z klebka...Obawiam sie, ze blad robie gdzies na samym
> poczatku, gdzies w ulozeniu rak, bo mam wrazenie, ze te oczka sa jakby do
> gory nogami???

Przepraszam, że się wtrącę, ale nie odwracasz węzełków. Kiedyś Maciachowa
pisała, pomiędzy którymi zdjęciami jest ukryta cała tajemnica tego, że nitka
z czółenka pozwala się przesuwać wewnątrz węzełków. Ja nie mam ściągniętego
tego kursu, więc nie mogę ci powiedzieć, które to. A serwerek ma przerwę.
Spróbuję ci to opisać. Kiedy zrobisz pierwszą połowę słupka, to masz nitkę z
czółenka oplecioną wokół nitki na kółku. Musisz tak pokombinować naciągiem
tych 2 nitek, aby węzełek się odwrócił. Nitka z czółenka ma był prosta, a
nitka z kółka ma ją oplatać. Przy pewnej wprawie, wystarczy lekko zluzować
nitkę z kółeczka (tą na palcach lewej ręki) a naprężyć i to dość
zdecydowanym ruchem nitkę z czółenka. Węzełek powinien sam przeskoczyć.
Teraz tylko uważać przy zaciskaniu, żeby nie odwrócił się ponownie.
Takie odwracanie jest konieczne przy każdym słupku. Konsekwencją tego jest,
że w miarę przybywania roboty, nitka w kółku (na palcach) będzie się robiła
coraz krótsza. I wtedy należy wykorzystać fakt, że już zrobione słupki
można swobodnie przesuwać po nitce biegnącej z czółenka, i dzięki temu
regulować wielkość kółka na palcach. Kiedy zrobisz wszystkie wymagane wzorem
słupki, to wystarczy kółko z palców zdjąć i zaciągnąć - oczywiście przy
pomocy nitki z czółenka. Warunek konieczny aby frywolitka wyszła, to
niezablokowana nitka z czółenka.
Jeśli to ci nie wyjdzie, to weź zwykła sznurówkę w bucie i zawiąż pierwszą
część węzełka. Tą jeszcze bez kokardki. teraz puść jeden koniec sznurówki
wolno, a drugi napręż i zobacz jak zmieni się węzeł. Potem napręż ten drugi
koniec a puść ten pierwszy. Dobrze obserwuj co się stanie z węzłem.
Dokładnie to samo musisz zrobić na frywolitce.
Gocha

1. Data: 2003-01-24 11:39:45

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tę kasetę i wydaje mi się, że jest bardzo jasno
wszystko pokazane. Mozna się nauczyć.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-01-24 15:24:48

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZY MACIE MOŻE JAKIEŚ NAMIARY NA TAKOWY ....?

Magda, a mogłabyś nie krzyczeć????? Duże litery oznaczają krzyk w necie.
Wiem, to krzyk rozpaczy, sama też wyłam przez miesiąc póki nie załapałam
tego najważniejszego, ale nie na grupie, proszę.

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-01-24 21:26:29

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gagechek.com/slb/demo/demo.html
Tutaj jest video i widać jak to się robi.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-01-26 16:06:09

Temat: Przeprasza że "krzyczałam" jakoś nie pomyślałam - :)))