Re: kurzajki

From: "Magdalena" <m...@o...no>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kurzajki
Date: Tue, 2 Dec 2003 20:49:10 +0100

Czesc,
mialam podobny problem z kurzajkami kilka lat temu.Probowalam rozmaitych
metod -jodynowanie,wiazanie nitki, wymrazanie cieklym azotem, malowanie
lakierem do paznokci,lapisowanie, niestety bezskutecznie.Wreszcie
sprobowalam tego z czego sie smialam i w co nie wierzylam(zreszta chyba jak
wszyscy), bo to tak troche pachnie zabobonem, ale pomoglo. Kto chce niech
nie wierzy, kto chce niech probuje.Trzeba wziac bawelniana nitke i zawiazac
na niej tyle supelkow ile sie ma kurzajek.Potem ta nitke trzeba wrzucic do
jakiejs stojacej wody, np. kaluzy, albo pod rynne....Po kilku dniach
kurzajki zgina.Probujcie! pozdrawiam M.

"wojtaszek" <B...@a...pl> skrev i melding
> Mnie udało się usunąć przy zastosowaniu soku z glistnika jaskółcze ziele.
Po