kwestionariusz MMPI

1. Data: 2001-05-27 10:21:56

Temat: kwestionariusz MMPI
Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wpadl mi w rece test mmpi (Hathaway,McKinley)
moze mi ktos napisac cos na jego temat, ew. podac
jakies adresy z opisem,kluczami etc..
znalazlem co prawda troche rzeczy po
angielsku, ale w ciezkim,fachowym jezyku
i niewiele z nich rozumiem...

ZOMO

1. Data: 2001-05-28 12:12:26

Temat: Re: kwestionariusz MMPI
Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOMO" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w ciezkim,fachowym jezyku
> i niewiele z nich rozumiem...

Opisy polskie sa też w ciężkim, fachowym języku... I trudno je zrozumieć
;)))

joa

1. Data: 2001-05-28 18:17:28

Od: "Kriscrow" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bo to szkole na ten temat trzeba skonczyc

Pozdrawiam, Kriscrow
,,,
( .)(. ) GG#314117
( \/ ) e-mail: k...@p...com
''' '''
Użytkownik ZOMO <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9eqkk0$10f$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-05-28 21:23:50

Temat: Odp: kwestionariusz MMPI
Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opisy polskie sa też w ciężkim, fachowym języku... I trudno je zrozumieć
> ;)))

hmm... jest niewielka roznica w rozumieniu fachowego
jezyka ojczystego i obcego... jesli dysponujesz
jakimis materialami po polsku, to bede wdzieczny jesli
mi je udostepnisz (przez net)

ZOMO

1. Data: 2001-05-28 21:25:51

Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kriscrow <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9eu4rp$15c$...@n...tpi.pl...
> Bo to szkole na ten temat trzeba skonczyc

domyslam sie... zdazylem sie zorientowac
przegladajac materialy angielskojezyczne...
jednak chcialbym poczytac cos o tym, a jak
wspomnialem, wolalbym po polsku...

ZOMO

1. Data: 2001-06-01 16:30:27

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> domyslam sie... zdazylem sie zorientowac
> przegladajac materialy angielskojezyczne...
> jednak chcialbym poczytac cos o tym, a jak

A szczególnie o kluczach, jednostkach T, wskaźniku Gougha i zasadach
interpretacji profili klinicznych? I czemu interesuje Cię narzędzie
diagnostyczne, które jest prawnie chronione?
Dorrit

1. Data: 2001-06-01 22:22:11

Od: "Kriscrow" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

niech sie kurde chlopak cwiczy, przynajmniej sie obcego jezyka nauczy
;-)

Pozdrawiam, Kriscrow
,,,
( .)(. ) GG#314117
( \/ ) e-mail: k...@p...com
''' '''

Użytkownik Dorrit <z...@c...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f8m6q$bpd$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-06-03 07:36:47

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kriscrow" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> niech sie kurde chlopak cwiczy, przynajmniej sie obcego jezyka nauczy
> ;-)

W aspekcie własnych lub cudzych planów dotyczących symulacji zaburzeń
psychotycznych, jestem skłonna zrozumieć Jego specyficzne zainteresowania
MMPI.
Dorrit

> Pozdrawiam, Kriscrow
> [...]

Co mam myśleć?
why ???
POMOCY!
Zapraszam na liste dyskusyjna dotyczaca rozwoju duchowego
Witam wszystkich