kwestionariusz uzytkowania Internetu

1. Data: 2003-12-18 00:49:18

Temat: kwestionariusz uzytkowania Internetu
Od: "User1" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prowadze badania na temat uzytkowania Internetu, jezeli czytasz ten post,
masz ochote na to by wspomoc nauke, to zapraszam na strone
ksui.republika.pl
w celu wypelnienia kwestionariuszy

Serdecznie Pozdrawiam
Krystian
IP UAM

1. Data: 2003-12-18 08:45:35

Temat: Re: kwestionariusz uzytkowania Internetu
Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

User1 napisał(a):

> Prowadze badania na temat uzytkowania Internetu, jezeli czytasz
> ten post, masz ochote na to by wspomoc nauke, to zapraszam na
> [...]

pytania sa hahahaa przez wielkie H - autor chcial by bylo jak najwiecej
?

--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2003-12-18 09:29:39

Od: "krystian" <f...@m...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytania sa hahahaa przez wielkie H - autor chcial by bylo jak najwiecej
> ?
Byc moze strona wyglada niepowaznie, ale to moja inwencja tworcza, to jest
moja pierwsza strona, wiec wszelkie wskazowki sa wskazane.
Strona ta powstala na potrzeby pracy mgr, pytania zawarte w
kwestionariuszach, sa dobrane celowo, i badaja jeszcze inne zaleznosci,
pomiedzy uzytkowaniem, a..., i w tym momencie nie moge nic wiecej ujawnic.

Pozdrawiam Serdecznie

Krystian

1. Data: 2003-12-18 10:23:42

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "User1" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
> Prowadze badania na temat uzytkowania Internetu, jezeli czytasz ten
post,
> masz ochote na to by wspomoc nauke, to zapraszam na strone

Drogi User1
Wspomogłabym nawet tę naukę, ale granica wieku mne nie puszcza,
i nie jest to ta dolna :->

Pozdrowienia
Mel.

1. Data: 2003-12-18 10:29:25

Od: Beiru <b...@t...gg> szukaj wiadomości tego autora

melaine:

> Drogi User1
> Wspomogłabym nawet tę naukę, ale granica wieku mne nie puszcza,
> i nie jest to ta dolna :->

ups.. nie myslalem ze juz jestem za stary ;)

--
Beiru

1. Data: 2003-12-18 10:29:27

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melaine napisała w wiadomości news:brrv6t$8v9$1@inews.gazeta.pl...

> Drogi User1
> Wspomogłabym nawet tę naukę, ale granica wieku mne nie puszcza,
> i nie jest to ta dolna :->

"Wszyscy jesteśmy jak dzieci"

/Marek K./

1. Data: 2003-12-18 12:44:57

Od: "waldik" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Melaine napisała w wiadomości news:brrv6t$8v9$1@inews.gazeta.pl...

> "Wszyscy jesteśmy jak dzieci"

Właśnie chyba nie wszyscy. Aczkolwiek ja tak. Wszyscy mi to mówią. A juz
trzydziecha na karku. Jakby wszyscy byli jak dzieci było bby piknie na tym
swiecie.
waldik

1. Data: 2003-12-18 13:43:16

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Wszyscy jesteśmy jak dzieci"
>
> /Marek K./

Ech... Jesteśmy jak dzieci, jesteśmy też czyimiś dziećmi, ale dziećmi
nie jesteśmy. Niestety (?)

Pozdrowienia
Mel.

1. Data: 2003-12-18 15:17:14

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melaine napisała w wiadomości news:brsato$pki$1@inews.gazeta.pl...

> Ech... Jesteśmy jak dzieci, jesteśmy też czyimiś dziećmi, ale dziećmi
> nie jesteśmy. Niestety (?)

Pewnie w piaskownicy wyglądałybyśmy nieco dziwacznie, ale któż nam zabroni
dziecięcej fantazji?
Wszak zabawa w piaskownicy to tylko nauka bawienia się życiem.
Ja tam wierzę Markowi K.

Pozdrówka. Bacha. ;)

1. Data: 2003-12-18 15:21:12

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldik napisał w wiadomości news:brs73n$94a$1@news.onet.pl...

> [...]

> trzydziecha na karku. Jakby wszyscy byli jak dzieci było bby piknie na tym

A poobserwuj bawiące się dzieci.
Samo życie. ;)
A ta dziewczyna czasem nie z pod znaku Wagi?

Bacha.

Miłość?, nieee
7 nawyków skutecznego działania
Byc moze chory na schizofrenię
www.kinesiology.pl
trener szkoleń biznesowych pilnie poszukiwany!:)