kwiaty na lnie - do osob proszacych o przeslanie

1. Data: 2005-06-28 13:57:46

Temat: kwiaty na lnie - do osob proszacych o przeslanie
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy!
Wzorow jest duzo, jest 36 rarow po 1.4 mega. Jesli chcecie te wzory,
wyczyscie odpowiednio skrzynki, bo zwroty zapychaja mi skrzynke.
Czekam na maile potwierdzajace gotowosc odbioru...

pozdr
aga

2. Data: 2005-06-29 09:29:55

Temat: Re: kwiaty na lnie - do osob proszacych o przeslanie- do Kasi K
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga wrote:

> [...]
> wyczyscie odpowiednio skrzynki, bo zwroty zapychaja mi skrzynke.
> Czekam na maile potwierdzajace gotowosc odbioru...

Kolejny raz wszystko mi wrocilo i zapchalo skrzynke, nie mowiac juz o
przeciazonym laczu.
Wybacz, ale dopoki nie zalozysz wiekszej skrzynki, chociazby na o2, nie
bede wysylac.

pozdr
aga

3. Data: 2005-06-29 15:09:31

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja poproszę na s...@o...pl
Z góry dziękuje

Sarenka z Wrocławia

4. Data: 2005-06-29 19:23:14

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sarenka wrote:

> [...]

Uwaga uwaga :)
Natepna seria slania bedzie w piatek, chetni na priva, na priva....

:)

pozdr
aga ogruzowujaca skrzynke :)

Do wszystkich. Szczęka mi opadła.
OT - Serwer grupy dyskusyjnej
[Gdzie] pudelko/przybornik we Wroclawiu?
[szukam] drzewka kwiatowe Marie Barber
zaupełnie nie na temat- tragedia