lampa owadobójcza - skuteczne to ?

1. Data: 2004-06-08 09:47:23

Temat: lampa owadobójcza - skuteczne to ?
Od: "crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuje informacji na temat skutecznosci lamp owadobójczych.
Chodzi mi o te tansze wersje np sprzedawane na allegro za 20 zł + alarm
domowy gratis :-) Czy to sie sprawdza ?
A moze to cos w stylu rewelacyjnych lamp ogrodowych na baterie słoneczne :-)
Bede wdzieczny za praktyczne info
Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2004-06-08 11:27:31

Temat: Re: lampa owadobójcza - skuteczne to ?
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

crik wrote:
> Witam
> Poszukuje informacji na temat skutecznosci lamp owadobójczych.
> Chodzi mi o te tansze wersje np sprzedawane na allegro za 20 zł +
> alarm domowy gratis :-) Czy to sie sprawdza ?

za 2 dychy to nic nie warto:)

Ale te 'dobre' lampy działają. Żarówka powinna mieć przynajmniej 40W. Musisz
taką lampę umieścić na linii "tam gdzie siedzisz" - "krzaczory". Z tym, że
ona morduje wszystko co lata, więc musisz się liczyć z tym, że może
unicestwiasz właśnie jakiś superrzadki egzemplarz jakiegoś robala.
moon

3. Data: 2004-06-11 00:47:40

Od: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "crik" <c r i k @ w p . p l> napisał w wiadomości
> Witam
> Poszukuje informacji na temat skutecznosci lamp owadobójczych.
> Chodzi mi o te tansze wersje np sprzedawane na allegro za 20 zł + alarm
> domowy gratis :-) Czy to sie sprawdza ?

Mam dwie lampy: taką za 15 zł i taką za 49,99 w promocji. Mogę więc
porównać. Moon pisze, że żarówka ma mieć 40 W. Lepsze są lampy nie na
żarówkę tylko na świetlówki świecące na niebiesko. Moc tylko 4-6 W, a lepszy
efekt. Owady lecą do tego światła jak głupie.
Działają obie lampy i ta za 15 i ta za 50 zł, ale jest pewna różnica:
Obie jednakowo wabią owady, ale ta droższa ma transformator i układ, który
daje na siatce napięcie koło 1000 V. Jak komar, czy inny owad dostanie się
na siatkę słychać trzask i już delikwent leży trupem. Ta tania lampa daje
tylko 300 V ( z hakiem) i nie zawsze zabija a tylko "męczy" biedaka prądem,
a czasem nawet udaje się owadom uciec, zwłaszcza, jak na siatce jest już
sporo nałapane.
Poza tym moja lampa za 15 zł czasem miga, co może być denerwujące.

pozdrówka
JacK

5. Data: 2004-06-15 06:58:21

Od: "crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za info JacK !
Moze wiesz tez cos na temat elektronicznych odstraszaczy owadów i moglbys
sie wypowiedziec ??
Pozdrawiam
Krzysiek

Użytkownik "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sporo nałapane.
> Poza tym moja lampa za 15 zł czasem miga, co może być denerwujące.

adres do Rafała
winnica pod oknem ;)
Skryba ogrodowy i inni też mogą :) /wyprzedaż/
daglezja i szyszki
actinidii arguta (aktinidia ostrolistna)