latwe egzaminy na studia

1. Data: 2001-05-24 17:46:45

Temat: latwe egzaminy na studia
Od: "Krzysiek" <s...@b...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie najlatwiej sie dostac na studia?

Ja jestem studentem, ale szukam "pewniaka" dla mlodszego brata, ktos mi
pomoze?

s...@g...univ.gda.pl

1. Data: 2001-05-24 17:48:35

Temat: Odp: latwe egzaminy na studia
Od: "Krzysiek" <s...@b...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

ktora uczelnia / kierunek ?

swoich studiow jako "pewniak" nie traktuje ( UG - Zarządzanie)

Użytkownik Krzysiek <s...@b...fr.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ejhj4$fr4$...@k...task.gda.pl...

1. Data: 2001-05-24 17:58:36

Temat: Re: latwe egzaminy na studia
Od: "La Kaskarita" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo na platne *g*

albo na fizyke stosowana, czy inna cybernetyke - im bardziej odstraszajaca
nazwa (w tym miejscu przepraszam wszystkich fizykow, etc) tym mniej osob -
czasem tylko konkurs swiadectw...

aha - mozna sprobowac jeszcze jakas niepowszechna filologie, japonistyke,
afrykanistyke, etc, lub pedagogike - tam chyba tez tlumy sie nie rzucaja

pozdroffka
ka$ka

1. Data: 2001-05-25 10:39:43

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aha - mozna sprobowac jeszcze jakas niepowszechna filologie, japonistyke,
> afrykanistyke, etc, lub pedagogike - tam chyba tez tlumy sie nie rzucaja

uuuu
przesadziłaś z japonistyką - tam to chyba jest nawet po kilkanaście osób na
miejsce.
i z pedagogiką też nie jest tak słodko.

już lepiej z jakąś fizyką, chemią czy innym takim.

Wszystko jeszcze zależy od tego czy brat bierze pod uwagę możliwość
wybulania co semestr kasy. Bo jeżeli tak, to niemal wszystkie uczelnie
prywatne przyjmują "za pokwitowaniem"

Asmira

1. Data: 2001-05-26 23:42:15

Od: abnegat <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 May 2001 19:46:45 +0200, "Krzysiek" <s...@b...fr.pl>
wrote:

>gdzie najlatwiej sie dostac na studia?
>Ja jestem studentem, ale szukam "pewniaka" dla mlodszego brata, ktos mi
>pomoze?

Nie chcialbym nikogo wprowadzic w blad, ale z tego co wiem, sa takie
kierunki, na ktore prawie w ogole poczatkowo nie ma chetnych (np.
fizyka, moze i geografia, geofizyka), natomiast w okresie pozniejszym,
tj. po egzaminach wstepnych na inne kierunki - pojawia sie ich coraz
wiecej (ida tam ci, ktorzy sie nie dostali tam, gdzie chcieli).
Pewniakiem sa tez wszelkiego rodzaju studia platne (ale to juz wybor
nalezy do Ciebie / brata).

pozdrowienia
abnegat

http://republika.pl/abnegatos - Abnegaci 77