laureaci Złotego Pawia

1. Data: 2021-04-27 18:59:59

Temat: laureaci Złotego Pawia
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/kHSsIoSZSQI

https://youtu.be/9p7z7AtMYWk

https://youtu.be/PwMO3iQp35U

Klipy z kampanii szczepień
i oklaski na końcu * życia *
zamknij oczy , to straszne !

Grand Prix Złotego Pawia : zwycięzcą zostaje ...
Niełatwo dokonać wyboru, są tak podobni.
i z tej samej firmy reklamowej MullenLowe :

( francetvinfo : Ta kampania komunikacyjna
nie ma określonego czasu trwania,
a jej budżet nie jest jeszcze znany,
stawki McKinsey:
100 000 euro tygodniowo dla dwóch konsultantów
lub 145 000 dla pięcioosobowego zespołu.
Niektórzy spodziewają się dwóch milionów miesięcznie )

Kobieta, która lubi być kłuta
igłą ( dostaje orgazmu )
Dwoje kochanków
którzy uwielbiają się zRanić rozstaniem
Wnuki zabijające babcię całując :
lepsze niż Agatha Christie, królowa zbrodni !

Wiadomo
że kontemplacja ukrzyżowanego mężczyzny
niekoniecznie jest oznaką sadyzmu , ale
to podobne subtelności w intencjach
pomagających czuć się winnym :
niezaszczepionym (o; skazanym
na poTępienie , wieczne , itd ;o)

https://bit.ly/3aIGP99

https://lemediaen442.fr/clips-de-campagne-vaccinale-
clap-de-fin-de-vie-fermez-les-yeux-cest-trop-horribl
e/

za tym ekranem [ mojego laptopa
przy ( obiedzie ) Córdoba , Argentina ]
mój klan ( dumnie ) znów udowadnia że
jesteśmy (o: marginesem społecznym :o)
każdy z nas , jest uduchowionym ciałem
albo ( zmaterializowanym ) duchem
ożywiajacym ( tożsamość ? )
źródło poznania Czyn
w krwiobiegu , itd
nie ( puste ) słowa
co ( my ) mamy , to
żeby ( pięknie ) Żyć
poza golobalizmem
w którym się * żyje *
żeby mieć , czyli
przestać być .

w USAńskiej kacapii , dziś
większość * obywateli * wie
mniej niż za stalina w kRaju rad
a jutro ? paszport szczepionkowy
może pozwoli , nie tylko na wyjazd
( jak w ???? ) do sąsiedniej wiochy
ale też wpuszczą do knajpy , sklepu ?
Europa ( Polska ) już ledwo nadąża
ale nie zRezygnuje z tego postępu :

? ;o)

7% [ ok. 16 milionów ( dorosłych ) Amerykanów uważa
że mleko czekoladowe pochodzi bezpośrednio z wymion brązowych krów.

W latach 90. badanie Departamentu Rolnictwa wykazało
że co piąty dorosły nie wiedział
że ich kultowy burger jest zrobiony z wołowiny.

W innym badaniu większość dorosłych stwierdziła
że warzywem , które spożywali najczęściej , były frytki
i byli zaskoczeni , gdy powiedziano im
że frytki to ziemniaki.

https://bit.ly/3tXlSPq

i tym sposobem
( u nas ) już po obiedzie
(o; czwartkowym
we wtorek ;o)
czyli
koniec przerwy !
zanurzenie !

The beat of our hearts Is louder than words
https://youtu.be/BuSyqTuLPCs
We're more than alive

this thing they call soul
it's there with a pulse
louder than words
. . .

This thing that we do

2. Data: 2021-04-29 17:28:55

Temat: Re: laureaci Złotego Pawia
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: u2

> skoro powiedzieli jak powiedzieli, to wiedzieli:)

każdy wie
że są stworzenia które widzą więcej
( np wąż temperaturę , nietoperz dźwięki
delfin w głąb ciała , rekiny widzą na kilometry
elektryczność bicia serca itp ) czują , smakują
w tym temacie (o; rzuca się w oczy ;o) chyba
wyraźnie widać że np u2 i Jakub A. Krzewicki
postrzegają ( ten sam świat ) mniej od innych
na ( całej ) ścianie - ekranie w jaskini platona
zauważyli tylko (o; pasek grozy ;o) odchody .

Interstellar2014
Cooper:
We used to look up at the sky
and wonder at our place in the stars.
Now we just look down,
and worry about our place in the dirt.

La Guerre Du Feu
https://youtu.be/1olqYFMZ7Hg?t=5156

Cooper:
We've always defined ourselves
by the ability to overcome the impossible.
And we count these moments.
These moments when we dare to aim higher,
to break barriers, to reach for the stars,
to make the unknown known.
We count these moments as our proudest achievements.
But we lost all that.
Or perhaps we've just forgotten that we are still pioneers.
And we've barely begun.
And that our greatest accomplishments cannot be behind us,
because our destiny lies above us

tym razem kowidianie torują drogę
chcą być awangardą * ludzkości *
już nie potrzeba ( praw ) Natury
do ich wspinaczki - ewolucji
wystarczą * szczepionki *

Our Planet | Walrus |
Behind the Scenes | Netflix
https://youtu.be/qVJzQc9ELTE

;o)

https://youtu.be/IS6n2Hx9Ykk
Led Zeppelin: Stairway To Heaven /
https://youtu.be/MPbZGYdKgQM

trudno się nie zgodzić z naszą polską Alicją :
tam (o: czyli u was :o) nigdy nie znajdę wspólnego języka
ona ma podobny * problem * z tutejszymi końmi
nie może ( się z nimi dogadać ) pojąć dlaczego
wszystkie mają mi tyle do * powiedzenia *
jak dzieciaki ( skąd ) to wiedzą , że
zawsze jestem po ich stronie
rodzice odpowiedzieli jej
że tak samo jak ona
i , teraz główkuje
a ja - na luzie
to wysyłam
w pustkę
taką ?

https://youtu.be/0z72WBTNA0k?t=72

lub taką ?

https://youtu.be/aWWTzYbfWco

a może
nie tylko
( do u2 i JakubA Krzewickiego ) ?
tym razem , dostałem 5 minut , do obiadu
(o: na zmarnowanie :o) tu , wystarczyło
teraz mam być ( tylko ) z klanem .

(o; z cyklu : jak komunikacja zastępuje naukę ;o)
Cuda, cuda
przykład ( z ) Teksasu
izrael (o; * labolatorium * świata ;o)
Polacy nie gęsi i swój scrambler mają. bit.ly/2QX5C20