leczenie fobii

1. Data: 2002-07-19 12:09:54

Temat: leczenie fobii
Od: "dakini" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam fobie przeszkadzajaca mi w znacznym stopniu w zyciu- telefon. Kiedy
patrze na telefon, mysle o tym, ze mam zadzwonic, albo podnosze juz
sluchawke, sciska mi sie zoladek, zaczynam sie pocic, trzesa mi sie rece,
drzy glos i zupelnie zapominam, co mam powiedziec i po co w ogole dzwonie.
Rozmowy staram sie koczyc jak szybko sie da, najlepiej jesli nie sa dluzsze
niz 1 min. Czy mozna cos z tym zrobic, nie idac do lekarza i nie zazywajac
srodkow uspokajajacych? Jesli nie, to czy jest jakis sposob, zeby szybko sie
uspokoic (np. gleboie wdechy powietrza itp.)?

------------------------
dakini
d...@i...pl
GG: 2652110

1. Data: 2002-07-19 15:09:30

Temat: Odp: leczenie fobii
Od: "abner" <w...@w...won> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam inaczej. Telefon- patrzę na telefon i boję się, że zadzwoni. Pocę
się, staram na niego nie patrzeć. Ale on jest wszędzie. I może ZADZWONIĆ!!!!

Jeżeli udowodnią Ci, że jesteś paranoikiem - wcale nie oznacza to, że nikt
nie chce Cię zabić...

1. Data: 2002-07-19 15:28:35

Temat: Re: leczenie fobii
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dakini" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Mam fobie przeszkadzajaca mi w znacznym stopniu w zyciu- telefon./.../

Masz tak przed rozmową z każdym rozmówcą,
nawet dobrze Ci znanym ?
E.

1. Data: 2002-07-19 17:08:31

Od: "dakini" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah9bjt$kq2$1
> Masz tak przed rozmową z każdym rozmówcą,
> nawet dobrze Ci znanym ?

tak- to bez roznicy czy rozmawiam z rodzina, znajomymi czy dzwonie np. po
pizze. Ciagle takie same objawy.

dakini

1. Data: 2002-07-19 22:54:24

Od: "Quattro" <Q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczenie fobii...najskuteczniejsza metoda jaka znam jest tzw. odczulenie w
neurolingwistycznym programowaniu. Jesli chcesz znac szczegoly, skontaktuj
sie ze mna: j...@w...pl

Pozdr.
Jacek

Użytkownik abner <w...@w...won> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah99t8$b4d$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-07-20 10:44:25

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Jul 2002 00:54:24 +0200, Quattro wrote:

>Leczenie fobii...najskuteczniejsza metoda jaka znam jest tzw. odczulenie w
>neurolingwistycznym programowaniu. Jesli chcesz znac szczegoly, skontaktuj
>sie ze mna: j...@w...pl

Osobiscie mnie rowniez ten temat bardzo interesuje. Nie moglbys napisac choc pare
slow na grupe.

pozdrawiam,

Magda N

niecierpki