Re: leczenie glodem

From: "borkon" <b...@n...de>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: leczenie glodem
Date: Tue, 12 Feb 2002 20:57:58 +0100

">

> Leszek

A prosze bardzo..ja jestem tego przykladem...najlepszy obecnie zawodowy
kolarz na swiecie(Amerykanin - Armstrong), dwoch moich kolegow z Fitness
klubu, moj ojciec...
No chyba narazie wystarczy. :-))). A tak poza tym wystarczy zaopatrzyc sie
w literature na ten temat i znajdzie sie przykladow bez liku.