leczenie halluxsów

1. Data: 2002-08-29 18:12:58

Temat: leczenie halluxsów
Od: "bronek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "bronek" <b...@w...pl>
Do: "Ela" <P...@p...onet.pl>
Temat: Re: leczenie halluxów
Data: 29 sierpnia 2002 13:42

----- Original Message -----
From: "Ela" <P...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Sent: Tuesday, August 27, 2002 3:48 PM
Subject: Re: Leczenie halluxów

Moja żona (70l.) ma od wielu lat tą dolegliwość, wyczytała w książce Tombaka
jak sobie poradzić.
Podaję przepis:
Codziennie na noc smarować halluxy mieszaniną:
-jodyna + płynny amoniak (1:1) - przez dwa tygodnie
- po dwutygodniowej przerwie - powtórzyć smarowanie-powtarzać cykl aż do
skutku.
Po trzech tygodniach smarowania dolegliwość ustąpiła tzn. haluksy są
dalej,.ale nie dokuczają -warto zastosować-ulga zapewniona. Życzę
powodzenia. Bronek

2. Data: 2002-08-29 18:38:55

Temat: Re: leczenie halluxsów
Od: "Beatka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przy okazji warto się zaopatrzyć we wkładki p/płaskostopiu poprzecznemu od
pięty w górę i korektory pomiędzy paluch a następny,tzw.duże kliny na dzień
oraz nocne "Marciny" z szyną i rzepą.Konsekwentne stosowanie daje dobre
rezultaty:blokuje powiększanie się halluksów i prostuje koślawego palucha.
Beatka.

3. Data: 2002-08-30 08:17:10

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rezultaty:blokuje powiększanie się halluksów i prostuje koślawego palucha.

A gdzie moge sie w to zaopatrzyc? I co to sa te "Marciny"?
Przepraszam ale niezorientowana jestem:-))

Dziekuje i pozdrawiam
Ela

4. Data: 2002-08-30 09:54:49

Od: "Beatka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Krakowie-sklep medyczny "Biały kot" przy ul.Łobzowskiej 6.

5. Data: 2002-08-30 23:33:24

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po trzech tygodniach smarowania dolegliwość ustąpiła tzn. haluksy są
> dalej,.ale nie dokuczają -warto zastosować-ulga zapewniona.

Już sobie wyobrażam jak ta jodyna z amoniakiem pali skórę, jak to strasznie
pali kość, która jeszcze gorzej boli.
Współczuję takiej terapii.

Kaja

Pytania na drugi stopien specjalizacji