leczenie homeopatyczne

21. Data: 2000-12-28 13:54:51

Temat: Re: leczenie homeopatyczne - odp.rowniez dla Piotr Z.
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wciągnąć w błędne koło antybiotykoterapii, jednak w porę oprzytomniałam i
> zaczęłam syna leczyć homeopatycznie. Okazało się, że zapalenie ucha, gardła,
> czy nawet oskrzeli można śmiało leczyć homeopatycznie, a choroba ma krótki i
> łagodny przebieg. Znalazłam świetnego lekarza homeopatę, któremu zawdzięczam
> to, że teraz mój syn nie choruje na nic(ma 11 lat)!!! Odporność jego
> organizmu jest imponująca, aż wierzyć się nie chce, że kiedyś musiałam
> zawiesić jego zajęcia w przedszkolu, bo wpadał z jednej choroby w drugą.

bardzo sie ciesze ze moge cos nareszcie normalnego przeczytac, az sie nie chce
tu juz dyskutowac. Moze Piotr Z. z AMG przeczyta i wyciagnie jakies wnioski z
tego. Bo gdzie tu mozna mowic o sugestii jesli leczymy LH malutkie dzieci.
Piotrze! czy dziecku 5 mc mozna cos wmowic ?? Mysle ze juz jestes doroslym
czlowiekiem i akurat psychike 5 mc niemowlaka znasz..ktory w okresie zabkowania
przechodzi wszelkie ogolne problemy na ktore jedynie dostepna masc w aptece ma
pomoc a ktora naprawde jest nieskuteczna w wiekszosci dzieci.Homeopatia radzi
sobie z takim problemem naprawde dobrze-lek ktory podawalam mojemu dziecku
pozwolil mu juz ten okres przejsc bez zadnych komplikacji. Skonczyly sie
tak "normalne" problemy jelitowe w tym okresie jak i dziecko spalo cudownie w
nocy i nie bylo tak rozdraznione. I to tylko za pomoca LH bo nic innego lekarz
nie potrafil zastosowac aby skutecznie pomoc mojemu dziecku. Nie wiem jak to
dziala ale dziala..:)) i napewno nie bedziemy tu mowic o sugestii Piotrze..bo
dziecku tego nie wmowisz napewno z tym sie zgodzisz ze mna mam nadzieje. Idac
dalej to np. przy zwyklym katarze LH podany na poczatku objawow niezytu
nosa..powoduje ze te objawy nie nasilaja sie a wrecz maleja. Taki zwykly
katarek nie trwa 7 dni a jedynie ok.2 dni i przy odpowiednim
dawkowaniu..UMIEJETNYM zaznaczam nie powoduje jakichkolwiek skutkow ubocznych
ktore doskonale znasz przy rozwinietej infekcji.
Piotrze - domyslam sie ze Jestes lekarzem. Wiesz sama mam kontakt z lekarzami
co akurat robia kurs Homeopatii w AMG (bud. IBM - tam sie odbywaja zajecia)-
wiekszasc z nich sama stwierdza ze aby leczyc LH trzeba zmienic swoj
dotychczasowy sposob myslenia. Ale zaznaczaja ze bez odpowiedniej wiedzy nie sa
w stanie leczyc ludzi i to jak ktos powiedzial juz nie wystarczy przeczytac
dwie ksiazki to naprawde jest szeroka wiedza potrzebna aby umiec leczyc LH. Nie
neguje leczenia lekami Alopatycznymi ale jesli ma sie do wyboru lek ktory
pomoze i nie pozostawi zadnych nieznanych konsekwencji w organizmie a lek ktory
ma pomoc i przy tym ma wiele skutkow ubocznych to chyba naprawde lekarz ktory
szanuje dobro czlowieka i uwaza je za najwazniejsze powinien podac jemu lek
skuteczny ale ktory nie ma dzialania ubocznego. Ty - jesli leczysz ludzi
lekami "normalnymi" masz napewno te swiadomosc ze mu pomagasz ale tez ze
obciazasz jego organizm chemia..a Ja jako matka mam ten wybor ze wybiore
lekarza ktory wyleczy mi dziecko skutecznie...nie bedzie jego organizmu
obciazal chemia i co najwazniejsze...zabezpieczy moje dziecko przed nastepnymi
chorobami..infekcjami - no i tu wracamy do LH ..jak narazie nic wiecej zaden
swiadomy lekarz nie potrafi niczego innego zaproponowac. Poprostu LH dobrze
dobrane swietnie zabezpieczaja przed nastepnymi chocby infekcjami...jak to
dziala NIE WIEM....ale naprawde nie jest to mi potrzebne wiedziec....bo Ja
oczekuje skutecznosci a jak narazie nie znam skuteczniejszych lekow od LH.
Zreszta nie sa mi tak potrzebne bo moja rodzina nie choruje. A jak juz ktos
cos "przywlecze" :)) to LH szybko to zalatwiaja. Piotrze :)) nie smiej
sie...:)) bo juz sobie to wyobrazam..jaki masz usmieszek na twarzy..ale jak
zlapiesz katarek...to napisz do mnie na priva a podam Ci lek..zastosujesz sie
do tego..i ciekawe co wtedy powiesz..:)) Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie..:))
Monika

22. Data: 2000-12-28 15:59:38

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Homeopatia radzi
> sobie z takim problemem naprawde dobrze-lek ktory podawalam mojemu dziecku
> pozwolil mu juz ten okres przejsc bez zadnych komplikacji.
Jak u 90% dzieci, ktore nie przyjmowaly zadnego leku.

> [...]
> nocy i nie bylo tak rozdraznione. I to tylko za pomoca LH bo nic innego lekarz
> nie potrafil zastosowac aby skutecznie pomoc mojemu dziecku.

Po co pomagac, cokolwiek przepisywac jak nic nie potrzeba.

Pamietaj ze sa tacy co codziennie biora srodki na przeczyszczenie
przed pojsciem do teoalety
a inni po prostu wchodza i trach ciach i skonczone.

Nie wiem jak to
> dziala ale dziala..:)) i napewno nie bedziemy tu mowic o sugestii Piotrze..bo
> dziecku tego nie wmowisz napewno z tym sie zgodzisz ze mna mam nadzieje.

Wlasnie to powiedziales, ze LH nie stanowil sugestii
znaczy ze dziecko i bez LH nie mialoby problemow.

Idac
> dalej to np. przy zwyklym katarze LH podany na poczatku objawow niezytu
> nosa..powoduje ze te objawy nie nasilaja sie a wrecz maleja.
a to ciekawe
bo kataru prawie nie mam od 10 lat i bez LH

> [...]
> dawkowaniu..UMIEJETNYM zaznaczam nie powoduje jakichkolwiek skutkow ubocznych
> ktore doskonale znasz przy rozwinietej infekcji.
???

> [...]
> co akurat robia kurs Homeopatii w AMG (bud. IBM - tam sie odbywaja zajecia)-
> wiekszasc z nich sama stwierdza ze aby leczyc LH trzeba zmienic swoj

Znaczy dieta optymalna = dieta homeopatyczna ?

Ale zaznaczaja ze bez odpowiedniej wiedzy nie sa
> w stanie leczyc ludzi i to jak ktos powiedzial juz nie wystarczy przeczytac
> dwie ksiazki to naprawde jest szeroka wiedza potrzebna aby umiec leczyc LH.

Jaka jest ta szeroka wiedza, gdy w Polsce nie znalazlem 2 osob, ktore
przeczytaly wiekszosc dziel Hannemanna, tworcy homeopatii.
Przeciez nie moze byc tak, ze ja moge czytac dziela Hannemanna i je
rozumiem , jak i sens jego homeopatii
a ten kto sie zabiera za leczenie H. czyta skrypt i reklamowki lekow.

aby zostac lekarzem homeopata nie wystarczy wieczorowy kurs organizowany
przez producenta LH.
Do tego sa potrzebne 5 letnie studia medycyny naturalnej.

Jezeli mozna zostac homeopata po wieczorowym 3-miesiecznym kursie, to
czemu nie mozna zostac stomatologiem po praktyce zawodowej w gabinecie
jako czeladnik.

Moze trzeba zaczac traktowac specjalizacje medyczne jako rzemioslo
i czeladnik przychodzi na nauke nie do Akademii ale do gabinetu mistrza.

> [...]
> obciazal chemia i co najwazniejsze...zabezpieczy moje dziecko przed nastepnymi
> chorobami..infekcjami - no i tu wracamy do LH ..

Chemia jest wszechobecna w zyciu codziennym
poczynajac od dezodorantow, model, niewyplukanych proszkow w ubraniu i
bieliznie, sztucznych dywanow, wykladzin, lakierowanych mebli, podlog
chlorowanej wody, napojow w plastikoych butelkach,
konserwantach w zywnosci, szynce, chlebie, proszkach na owocach
itd itd.

I dlatego wlasnie sie stajemy zdrowsi to tej chemii mamy w formie LH
dosyc wokolo.

A dodatkowo antybiotyki wchlaniamy juz z mlekiem krowim, kurczakami,
miesem zwierzat szczepionych, leczonych antybiotykami i faszerowanych
hormonami wzrostu jak metrowej dlugosci karpie.

Poprostu LH dobrze
> dobrane swietnie zabezpieczaja przed nastepnymi chocby infekcjami...jak to
> dziala NIE WIEM....ale naprawde nie jest to mi potrzebne wiedziec....

znaczy tajemna sekta religijna pod nazwa LH.
Nie wiadomo jak magia dziala ale magia LH dziala ?

bo Ja
> oczekuje skutecznosci a jak narazie nie znam skuteczniejszych lekow od LH.
na co skutecznych ?
na fobie, histerie , na zdrowie ?

> Zreszta nie sa mi tak potrzebne bo moja rodzina nie choruje.

I tutaj wreszcie sie wygadalas.
Jak jestes zdrowa to i LH nie zaszkodzi.

A jak juz ktos
> cos "przywlecze" :)) to LH szybko to zalatwiaja.
bez LH tez problem szybko zostanie zalatwiony.

> Monika

Droga lekomanko LH Moniko,

wazna jest autosugestia
ale proponuje ci kuracje uniezalezniajaca sie od LH.
Ty traktujesz LH jak papierosy.
Dobre na klopoty .

Ale gdy nie masz klopotow to po co ci te papierosy ?

Ja rozumiem, ze magia alkoholu w buteleczce czyni cuda.
I stad te nalewki bursztynowe, z orzecha wloskiego, miety pieprzowej na
spirytusie.

Nie ma sie co oszukiwac.
Alkohol w aptecznych dawkach ma dzialanie terapeutyczne i LH to
wykorzystuje.

23. Data: 2000-12-28 17:52:07

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga lekomanko LH Moniko,

> Drogi Jacku a skad to stwierdzenie :)))

> Ty traktujesz LH jak papierosy.

Tak uwazasz ? naszczescie nie pale..:)))
Widze ze jednak Twoja wiekszosc postow ma jednoznaczne brzmienie ...
Chyba bezpieczniej jest z Toba nie dyskutowac...bo coz jak cos nie jest po
Twojej mysli... coz to moze sie dziac jak zacznie wiecej takich osob jak BETA
opisywac tak dobrze LH :))

> Ale gdy nie masz klopotow to po co ci te papierosy ?

> Ja rozumiem, ze magia alkoholu w buteleczce czyni cuda.
> I stad te nalewki bursztynowe, z orzecha wloskiego, miety pieprzowej na
> spirytusie.

Wiesz
> Nie ma sie co oszukiwac.
> Alkohol w aptecznych dawkach ma dzialanie terapeutyczne i LH to
> wykorzystuje.
>
> Ot wiedza Jacka..... Wiara czyni cuda czyz nie Jacku ?
Gdybys tylko jeszcze byl spostrzegawczy to bys zauwazyl ze Twoja odpowiedz do
mojego postu jakos sie nie klei ,ale to chyba swiadczy o Twoich barrrdzooo
szerokich horyzontach na temat wiedzy z homeopatii obiecuje...ze sie wiecej nie
odezwe...bo Twa wiedza.....coz mnie zaskoczyla....Oswiadczam od dzisiaj nie
wierze homeopatii i to tylko dzieki Jackowi..:)))
Ps. nie bierz sobie tego do serca...:))))))
Pozdrawiam..:))

24. Data: 2000-12-28 18:44:39

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widze ze jednak Twoja wiekszosc postow ma jednoznaczne brzmienie ...
dziekuje za komplement ;)

> Chyba bezpieczniej jest z Toba nie dyskutowac...

czyli jednak jestes lekomanka LH ?

coz to moze sie dziac jak zacznie wiecej takich osob jak BETA
> opisywac tak dobrze LH :))

Znaczyc bedzie ze lekomania LH ogarnia coraz wiecej osob.
J.

25. Data: 2000-12-28 21:02:40

Temat: Re: leczenie homeopatyczne
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !!!
No coz nigdy nie bralem lekow homeopatycznych razem z antybiotykami... poza
tym nie bierze sie ich w takich ilosciach by zalatwic watrobe... a najlepiej
o tym czy dany lek mozna brac z antybiotykiem czy nie niech zadecyduje
ZNAJACY sie na tym lekarz.
Czyz nie jest to proste???
pozdrawiam
Lukasz

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

26. Data: 2000-12-28 21:11:14

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !!!
Z tego co sie orientuje to w przypadku lekow homeopatycznych lekiem nie jest
czysty rozpuszczalnik tylko dana substancja w baaardzo duzym rozcienczeniu,
a biochemia zna wiele przypadkow w ktorych oddzialywuja substancje w
stezeniu bardzo bardzo niskim (rzedu nawet kilku czasteczek na ml)...
Oczywiscie przed zbadaniem mechanizmu dzialania lekow homeopatycznych trudno
wysnuwac jakies wnioski ale bylby ostrozny z ich odrzucaniem bez
gruntowniejszego sie przypatrzenia...
Mowisz sugestia - moj lekarz dwa lata temu namowil mnie na test nowego leku
antyalergicznego (homeopatycznego) - bylem nastawiony b. sceptycznie wiec
trudno mowic o sugestii, a jednak byl to jeden z mych lepszych sezonow.

Lukasz
l...@p...pl

Użytkownik Piotr <p...@a...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000801c0709d$b9642ba0$3...@z...amg
.gda.pl...

27. Data: 2000-12-29 14:22:34

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestes doroslym
> czlowiekiem i akurat psychike 5 mc niemowlaka znasz..ktory w

Czesc Moniko,
Chetnie z toba bede polemizowal, poniewaz widze, ze popelniasz proste bledy
logiczne.
Pamietaj, ze stan swojego dziecka i efekty leczenia oceniasz ty sama.
Dlatego sugestia tutaj dziala - ale nie na dziecko, ale na ciebie. Tym
silniej ta sugestia dziala, im wiecej sie angazujesz emocjonalnie w
leczenie. To samo dotyczy np. homeopatii kotow, ktora dziala bardziej na ich
wlascicieli.
Leczenie homeopatyczne jest leczeniem o niepsrawdzonej skutecznosci. Uwierz
mi, ze mnie, jako lekarza, obowiazuje logika i sposob myslenia, jaki
przekazuja mi podreczniki, doswiadczenie moje i innych (zawarte w
publikacjach). I na tej podstawie dalej twierdze, ze homeopatia jest
leczeniem nieskutecznym i leczeniem, ktore nie ma prawa byc skutecznym.
Uwierz mi takze, Ze bardzo mi zalezy na pomaganiu moim chorym, ale widze, ze
leczenie homeopatyczne nikomu jeszcze nie pomoglo (ty nie wiesz, co to
znaczy, ze dane leczenie pomaga - co nalezy odroznic od samoistnego
ustepowania objawowo lub sugestii).

> [...]
> wiem jak to
> dziala ale dziala..:)) i napewno nie bedziemy tu mowic o sugestii

Wlasnie na pewno mowimy tu o sugestii dzialajacej na obserwatora, a nie na
obiekt obserwowany.

> [...]
> wiekszasc z nich sama stwierdza ze aby leczyc LH trzeba zmienic swoj
> dotychczasowy sposob myslenia. Ale zaznaczaja ze bez odpowiedniej

Tak, zeby leczyc homeopatia, trzeba zrezygowac z logiki i wiedzy nabytej w
czasie calego osiemnastoletniego procesu edukacji. Stosowanie homeopatii
jest sprzeczne z Kodeksem Etyki Lekarskiej, poniewaz jest to metoda o
nieudowodnionej skutecznosci i nie majaca prawa dzialac inaczej, niz
placebo.

> [...]
> organizmie a lek ktory
> ma pomoc i przy tym ma wiele skutkow ubocznych to chyba naprawde

Nieprawda. Madry lekarz nie faszeruje cie niepotrzebnie lekami i potrafi
wywazyc korzysci i ryzyko danego rodzaju leczenia. Ale jest to duza sztuka.
Dlatego niektorzy ida na latwizne, rezyguja z tej sztuki i stosuja rutynowo
lecznie, ktore na pewno nie zaszkodzi. Jest to dowodem niewiedzy, pojscia na
latwizne, na skroty.
Zbyt wielu chorych (i lekarzy) stosuje metody medycyny alternatywnej.
Medycyna alternatywna, ktora jest skuteczna w udowodniony sposob, staje sie
medycyna klasyczna. Dlatego stosuj metody medycyny klasycznej, zwlaszca
wobec swoich dzieci. I nie mieszaj pojec "zle leczenie klasyczne" i
"obojetne dla zdrowia lecznie alternatywne".

> [...]
> lek..zastosujesz sie
> do tego..i ciekawe co wtedy powiesz..:)) Pozdrawiam Cie bardzo

Rowniez cie pozdrawiam. Mam nadzieje, ze nie zalecisz mi Oscillococcinum. Z
tego, co wiem, jest to lek, ktory jest robiony m.in. z watroby kaczki. I
cala roczna swiatowa produkcja (kilkadziesiat mln dolarow) jest robiona z
fragmentu watroby jednej tylko kaczki (informacje z www.quackwatch.com). I
to jest sztuka, ale nie leczenia.

Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

28. Data: 2000-12-29 14:30:57

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a biochemia zna wiele przypadkow w ktorych oddzialywuja substancje w
> stezeniu bardzo bardzo niskim (rzedu nawet kilku czasteczek na ml)...

Czesc,
no ale te rozcienczenia sa tak duze (rzedu 1/10 do potegi 200), ze w danym
leku na pewno nie ma ani jednej czasteczki substancji leczniczej. I w tym
leku jest miliardokrotnie wiecej przypadkowych zanieczyszczen. Masz wieksze
szanse, ze ta substancja lecznicza znajdzie sie w wodzie z twojego kranu.
Przeciez to jest sprzeczne z obowiazujacym nas sposobem myslenia.

> Oczywiscie przed zbadaniem mechanizmu dzialania lekow
> homeopatycznych trudno
> wysnuwac jakies wnioski ale bylby ostrozny z ich odrzucaniem bez

Lekarzy obowiazuja schematy leczenia oparte na logice klasycznej lub na
badaniach dowadzacych ich skutecznosc. A badania wykazuja nieskutecznosc
lekow homeopatycznych. Dlatego leczenie homeopatyczne nie jest juz nawet
leczeniem eksperymentalnym, ale oszustwem lub naiwnoscia.

Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

29. Data: 2000-12-29 16:04:14

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwierz
> mi, ze mnie, jako lekarza, obowiazuje logika i sposob myslenia, jaki
> przekazuja mi podreczniki, doswiadczenie moje i innych (zawarte w
> publikacjach).
Panie Kolego, nie badz Pan dziecinny.
Seminarium z homeopatii jest prowadzone na akademiach przez lekarzy
podrecznicy do homeopatii sa we wszystkich bibliotekach medycznych
publikacje sa w Medline.
Homeopatia to jednak jest nauka i nauka z zakresu medycyny.

I na tej podstawie dalej twierdze, ze homeopatia jest
> leczeniem nieskutecznym i leczeniem, ktore nie ma prawa byc skutecznym.
a mozna prosic o konkrety ?
> cala roczna swiatowa produkcja (kilkadziesiat mln dolarow) jest robiona z
> fragmentu watroby jednej tylko kaczki (informacje z www.quackwatch.com). I
> to jest sztuka, ale nie leczenia.

a moze ta kaczka wczesniej byla faszerowana roznymi lekami,
antybiotykami i wytworzyla przeciwciala w watrobie o takiej
skutecznosci, ze LH oparte na niej maja wyjatkowa skutecznosc ?

30. Data: 2000-12-29 18:51:20

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> publikacje sa w Medline.
> Homeopatia to jednak jest nauka i nauka z zakresu medycyny.

Panie Kolego (klania sie netykieta)
Przejrzalem Medline pod katem homeopatii - i stwierdzilem, ze to leczenie
nie dziala. Przejrzalem podreczniki do homeopatii, i swteirdzilem, ze nie
moge sie na nich opierac w leczeniu chorych.
Homeopatia nie jest nauka. Nie ulegla zadnej weryfikacji od czasow jej
powstania - czyli od XIX wieku.
Nie rzadzi sie prawami, ktore obawiazuja w nauce - nie jest mierzalna, nie
jest weryfikowalna, jest po prostu skostniala od ponad 100 lat. Od tego
czasu medycyna zrobila olbrzymi postep, a tylko homeopatia sie nie zmienila,
ani w zasadach dzialania, ani w dogmatach, ani w zalozeniach.
Dlatego nie pisz, ze homeopatia jest nauka, bo nie wiesz, co to znaczy.

Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

wada wymowy
fenyloketonuria
Do jakiego specjalisty zabrac Mame?
Olej z rokitnika
implanty stomatologiczne-jest ktos,kto sie poddał