leczenie homoseksualizmu (crosspost)

1. Data: 2005-06-25 15:39:03

Temat: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tyle w usenecie czytamy o tym, że homoseksualizm to taka poważna choroba, niemalże
śmiertelna i zaraźliwa jak conajmniej ospa
wietrzna. (dlatego geje i les mają siedzieć w domach, nie wychodzić, pewnie by tych
"zdrowych" nie zarażać drogą kropelkową)

Załóżmy że jestem homoseksualistą. Załóżmy że uznaję że jestem chory (wszak to
podstawowy warunek by leczenie miało sens) i chcę się
wyleczyć z mojej choroby.

Jak właściwie wygląda leczenie? Jaka terapia? Jakie środki farmakologiczne? Czy są
one dostępne w naszym kraju i czy znajdę opis
działania owych środów w Pharmindex-ie '05 ?

Pytam o to wszystko całkiem poważnie.

G.Z.

1. Data: 2005-06-25 15:50:23

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Z." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> farmakologiczne? Czy są one dostępne w naszym kraju i czy znajdę opis
> działania owych środów w Pharmindex-ie '05 ?

Ściągnij sobie zdjęcia Catherine Zeta-Jones, Vivian Hsu, Michelle Yeoh,
Halle Berry, Rosanny Arquette.
Przyglądaj się im codziennie po 10 minut i próbuj fantazjować. Jeśli Ci nic
nie drgnie po tygodniu, to nie ma dla Ciebie ratunku i po cholerę masz
wydawać kasę na chemię. W ramach rekompensaty za stracony czas, idź się
pogap na policjantów drogówki na skrzyżowaniu :)

P.

1. Data: 2005-06-25 15:56:29

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czy są one dostępne w naszym kraju i czy znajdę opis
> działania owych środów w Pharmindex-ie '05 ?

Witam!

Słyszałem, że ponoć w Anglii i w Stanach wykonuje się takie terapie. Nie
jestem ich zwolennikiem, bo nie uważam homosexualizmu za chorobę. Jeśli jednak
ktoś chce sam się im poddać, to prawdopodobnie będzie ona skuteczna. Sądzę, że
jest to jakieś odwarunkowywanie połączone z psychoterapią. Wyobrażam sobie, że
to coś w podobie leczenia nałogu.
Z pigułkami będzie ciężko pewnie. Nie sądzę, żeby istniał środek, po którym
np. zaczęliby mi się podobać mężczyźni. Albo jakiemuś homosexualiście kobiety.
Ale może kiedyś wynajdą coś takiego. Z pewnością w mózgu jest jakiś ośrodek,
który odpowiada za identyfikowanie przedstawiciela jednej z płci za obiekt
sexualny.

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-06-25 16:01:07

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tygodnik.onet.pl/257,104,8,12625540,35601913,
1641695,0,forum.html

http://www.odwaga.oaza.org.pl/Podstawy/Homoseksualiz
m_i_nadzieja/_I__OCENY/_i__
oceny.html

proszę nie łączyć mnie z ideologią zawartą na tych stronach - po prostu sobie
googlowałem i podaję co uważam za zgodne z tematem.

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-06-25 16:15:19

Od: "locke" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
farmakologiczne? Czy są one dostępne w naszym kraju i czy znajdę opis
> działania owych środów w Pharmindex-ie '05 ?

Wg KRK (w rozumieniu MW, LPR, oraz grupowych oszołomów) powinno to być co
najmniej spalenie na stosie.

1. Data: 2005-06-25 16:18:41

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg KRK (w rozumieniu MW, LPR, oraz grupowych oszołomów) powinno to być co
> najmniej spalenie na stosie.

widzisz, tylko uprawiać pieniactwo (zwłaszcza na pl.soc.religia) to każdy może - a ze
wskazaniem konkretnej ścieżki postępowania już
nieco gorzej - zwłaszcza wśród tych samych pieniaczy.

1. Data: 2005-06-25 16:30:39

Od: "Marcin Ciesielski" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tłiti" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> który odpowiada za identyfikowanie przedstawiciela jednej z płci za obiekt
> sexualny.

Podobno jądro brzuszne przyśrodkowe (nucleus ventromedialis hyphotalamii) i
jądro śródmiąższowe wzgórza (nucleus interstitialis). Ale nie same.
Jądro łożyskowe prążka krańcowego jest większe u transseksualnych mężczyzn
mniej więcej o 40% - takie samo jak u kobiet - może więc sterować poczuciem
przynależności płciowej.
Jądro nadskrzyżowaniowe (nucleus suprachiasmaticus) jest większe u
pederastów.

1. Data: 2005-06-25 16:34:16

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. napisał(a):
> Pytam o to wszystko całkiem poważnie.

Jak się komuś podaje hormony w w wieku od 10 lat to chyba zmieni
upodobanie do płci tak mi się wydaje

1. Data: 2005-06-25 16:35:32

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):

> Jak się komuś podaje hormony w w wieku od 10 lat to chyba zmieni
> upodobanie do płci tak mi się wydaje

to znaczy chyba raczej w młodym wieku nie od

1. Data: 2005-06-25 16:38:11

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> Ściągnij sobie zdjęcia Catherine Zeta-Jones, Vivian Hsu, Michelle Yeoh,
> Halle Berry, Rosanny Arquette.

Ja tak się masowałem przy zdięciach psów i mówię sobie no dawaj, dawaj
jeszcze jeden piesek i pokochasz te zwierzątka

[GW]Odwrót od feminizmu? ;)
{Allegro} Depilator,Satin Ice3w1,ten z reklamy
Tez tak macie ?
Życie bez kompleksu niższości
Dobrze jest być dziewicą/prawiczkiem