Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)

1. Data: 2005-06-25 20:33:04

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (hehe - ty jesteś gazebo taki apologeta - ja ci wysłałem linka na początku,
> ty udajesz, że go nie zauważasz :) - tłiti)

sorki, to grzegorz z. napisał a nie gazebo :) ale wtopa :P

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-06-26 06:15:08

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tłiti" wrote:

> sorki, to grzegorz z. napisał a nie gazebo :) ale wtopa :P

tak to jest jak ideologia przeslania meritum, i bron Boze nie chodzi mi
o fakt pomylenia mnie z Grzegorzem :)))

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

niebo za zasiekami
Brak zaufania, strach przed samotnoscia...
Odnośnie leczenia homoseksualizmu
leczenie homoseksualizmu (crosspost)
[GW]Odwrót od feminizmu? ;)