leczenie interferonem w warunkach szpitalnych czy domowych?

1. Data: 2004-11-10 09:45:46

Temat: leczenie interferonem w warunkach szpitalnych czy domowych?
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy leczenie interferonem odbywa się w warunkach szpitalnych czy raczej
domowych?

2. Data: 2004-11-10 11:01:44

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Nov 2004 10:45:46 +0100, kesser wrote:

> Czy leczenie interferonem odbywa się w warunkach szpitalnych czy raczej
> domowych?

Którym interferonem i czego leczenie?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-11-10 11:19:22

Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Nov 2004 11:01:44 +0000, Marek Bieniek napisał(a):

> Którym interferonem i czego leczenie?
>
> m.

Chodzi o leczenie WZW C, HCV czy jak to to się jeszcze określa.
Poczytałem już o skutkach ubocznych itd. ale nie doczytałem czy wymaga
się hospitalizacji czy ambulatoryjnie, a może są to leki doustne
przyjmowane w domu??
Z lekarzem będę miał do czynienia po weekendzie ale już mam stresa i
chcę wszystko wiedzieć.

4. Data: 2004-11-10 11:48:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Nov 2004 12:19:22 +0100, kesser wrote:

> Chodzi o leczenie WZW C, HCV czy jak to to się jeszcze określa.

To dobrze, że spytałem:) Ja mógłbym Ci powiedzieć conieco o stosowaniu
interferonu beta w stwardnieniu rozsianym, a to zupełnie inna sprawa.

> Poczytałem już o skutkach ubocznych itd. ale nie doczytałem czy wymaga
> się hospitalizacji czy ambulatoryjnie, a może są to leki doustne
> przyjmowane w domu??

Interferon doustny?...
No cóż - podjęto próby stosowania interferonu w tej formie w
stwardnieniu rozsianym, wiem o jednej opublikowanej pracy na ten temat,
w której nie wykazano jakiejkolwiek jego aktywności biologicznej w tej
formie. Co w końcu jest w miarę logiczne - przewód pokarmowy człowieka
ma trawić białka, a nie wchłaniać w całości:)
Mimo to pisze się ostatnio o specyficznych postaciach hydrożelowych
leków peptydowych / białkowych, więc może z kiedyś też będzie można
podawać interferony tą drogą. Na razie jednak pozostają zastrzyki.

O ile wiem:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

(długie) homeopatia? prosze o rady
RTG
Problem ze wzwodem - BŁAGAM O POMOC !!
Czy jest tutaj anestezjolog
Prośba o pomoc. Pytanie do gastrologa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!