Śledź w śmietanie

1. Data: 2003-12-28 13:58:39

Temat: Śledź w śmietanie
Od: "Scyzor" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie, wiem że jest juz po Świętach i powinnam
o to pytać troszkę wcześniej ale.... potrzebuję pilnie przepis na śledzie w
śmietanie, więc może ktoś z Was podzieli się ze mną sprawdzonym pzrepisem:)
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam wszystkich - Kikka

1. Data: 2003-12-28 20:09:09

Temat: Re: Śledź w śmietanie
Od: "Grzesiek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scyzor" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pzrepisem:)
> Czekam na odpowiedź i pozdrawiam wszystkich - Kikka

Filety ze sledzia, np. matjasy.
Moczysz, zeby wyplukac nadmiar soli.
Kroisz i plasterki.
Posypujesz pokrojona w kostke lub w paseczki cebulka.
Nakladasz na wierzch smietane kwasna, najlepiej 18 % , bo 12 %-owa moze
poplynac. Posypujesz delikatnie pieprzem.
Jak jestes glodny/a to mozesz jesc od razu, chcociaz, bardzo dobrze im zrobi
wstawienie na jakis czas do lodowki, tak , zeby sie "przegryzly".
pozdrawiam
Grzesiek

1. Data: 2003-12-28 20:25:29

Temat: Re: ?ledĽ w ?mietanie
Od: kamila slawinska <k...@a...for.it> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Dec 2003 14:58:39 +0100, "Scyzor" <p...@g...pl>
wrote:

> [...]
>śmietanie, więc może ktoś z Was podzieli się ze mną sprawdzonym pzrepisem:)

dwa namoczone i odfiletowane sledzie mleczaki albo 4 spore odsaczone i
oplukane filety matjesy pokroic w dzwonka. skropic cytryna i odstawic.
duze jablko i mala cebulke zetrzec na tarce o grubych oczkach,
wymieszac ze swieza kwasna smietana. przykryc sledzie, odstawic, coby
sie przegryzlo. jesc, popijac lodowata wodka.
efekt gwarantowany, w moim domu zawsze takie sledzie pierwsze znikaja
z polmiska.

pozdrowienia,
kamila

--
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it's time to pause and
reflect."-Mark Twain

kurczak w potrawce - pomocy !!
pomarańcza
ObżaRSTWO