Re: lek na niesmialosc

Data: 2001-08-31 23:41:47
Temat: Re: lek na niesmialosc
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl>

| Masz racje wczoraj sprawdzilem. Przepraszam :-)
| Zarowno w Prozacu, jak i we Fluoksetynie mamy chlorowodorek. Ale...
| Sadze ze naleza mi sie wyjasnienia. Na opakowaniu Prozacu masz napisane
| (Fluoxetinum), a na Fluoksetynie (Fluoxetini hydrochloridum), sadzilem ze
tu
| jest czysta subs. a tu sol. Natomiast z drugiej strony pudelka Prozacu
jest
| wyjasnienie ze to chlorowodorek - dziwne nie sadzisz?? Poza tym program
| Kamsoft (nie wiem czy masz dostep do niego) podaje jako sklad Prozacu
> [...]

Nie dziwi mnie ze z przodu pisze nazwa substancji w postaci prostej
a z tylu pudelka jest szczegolowa informacja w postaci jakie soli u
danego producenta, tak jak w przypadku fluoksetyny.
Do Kamsofta mam dostep oczywiscie - jedna ze starszych wersji mam
nawet na domowym komputerze :). Oni oczywiscie przepisuja
nazwy lekow zarejestrowanych nie wnikajac w ich poprawnosc, bo nie powinni.
Co do Ostenilu to musze jutro zerknac - o ile pamietam faktycznie tak jest
i to juz jest moim zdaniem blad Polfy. Pomijam to ze Polfa Kutno
reklamuje Ostenil w prasie niefachowej co jest zabronione.
Musze odgrzebac maila do Marcina Mizgalskiego, Product Menagera Polfy Kutno
:-P

Pozdrawiam
Wojtek G.