lek na "odchudzanie"

1. Data: 2003-09-22 11:38:08

Temat: lek na "odchudzanie"
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkałam sie kiedyś z lekiem (na receptę), niedrogim, ktory działał na
ośrodkowy układ nerwowy powodując zdecydowanie mniejsze łaknienie..czyli po
prostu jeść sie nie chciało. Na ulotce napisano, że nie do końca znane są
objawy uboczne.Potrzebuje pilnie nazwe tego, leku. Nie bede chyba zbyt
oryginalna, ale wydaje mi sie że nazwa rozpoczynała sie na M...i były to
małe białe tabletki w listku.

2. Data: 2003-09-22 12:00:15

Temat: Re: lek na "odchudzanie"
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania (Foxy)" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> objawy uboczne.Potrzebuje pilnie nazwe tego, leku. Nie bede chyba zbyt
> oryginalna, ale wydaje mi sie że nazwa rozpoczynała sie na M...i były to

Moze chodzi ci o Mazindol?
Z tego co slyszalam to wycofano ten lek z aptek.

Valentine

3. Data: 2003-09-22 12:05:01

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkmn18$4vi$...@n...news.tpi.pl,
Ania (Foxy) <f...@p...onet.pl>:
> [...]
> leku. Nie bede chyba zbyt oryginalna, ale wydaje mi sie że nazwa
> rozpoczynała sie na M...i były to małe białe tabletki w listku.

Meridia?

--
Robert

4. Data: 2003-09-22 13:46:30

Temat: Re: lek na
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <u...@o...pl> napisał(a):

> bkmn18$4vi$...@n...news.tpi.pl,
>
> Meridia?

Meridia to nie białe tabletki, tylko żółto-zielone kapsułki przy cenie 320
PLN za miesięczną dawkę trudno uznać ją za "niedrogą".

JoP

5. Data: 2003-09-22 14:49:30

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy na pewno go wycofali?

na pewno.

6. Data: 2003-09-22 14:50:51

Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <> napisał w wiadomości
> Moze chodzi ci o Mazindol?
> Z tego co slyszalam to wycofano ten lek z aptek.

OOOO własnie o ten lek chodziło...czy na pewno go wycofali?
Nie wiem jak efekty uboczne, ale był bardzo skuteczny......
dziękuję
Ania

7. Data: 2003-09-22 14:53:36

Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

sie na M...i były to małe białe tabletki w listku.

> Meridia to nie białe tabletki, tylko żółto-zielone kapsułki

mhm...

..a Mazindol to byly rozowawe tabletki w listku...i ok 6 zl za 20 szt.
Wycofane z aptek.

pozdrawiam

nann

8. Data: 2003-09-22 15:10:57

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OOOO własnie o ten lek chodziło...czy na pewno go wycofali?
> Nie wiem jak efekty uboczne, ale był bardzo skuteczny......

A moze ktos zna cos o podobnym dzialaniu ??

Valentine

9. Data: 2003-09-22 16:56:39

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> objawy uboczne.Potrzebuje pilnie nazwe tego, leku. Nie bede chyba zbyt
> oryginalna, ale wydaje mi sie że nazwa rozpoczynała sie na M...i były to

Tego leku nie ma już dawno!!!, bo było za dużo skutków ubocznych. Moja
koleżanka na przykład w ogóle przestała po nich jeść. Jadła tylko te
tabletki i wciąż uważała, że powinna schudnąć... Paranoja...

D.

10. Data: 2003-09-22 20:40:34

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wycofali mazindol aby wprowadzić nowy ten okrutnie drogi.A teraz nie
pozostaje mi nic innego tylko sałata,chude mięsko gotowane.Sam walczę z
nadwagą :-D)))
Kucharz Amator
Wojti

przygotowanie do egzaminu z anatomii-pomocy
rany ...
minulet
<allegro> podręcznik farmacji 10 zł
problem z penisem...