lek na "odchudzanie"

11. Data: 2003-09-23 09:11:36

Temat: Re: lek na "odchudzanie"
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale to właśnie dieta jest najskuteczniejsza! Grubasek musi zmienić sposób
żywienia raz na zawsze, żeby po zrzuceniu nadwagi nie "nadrobić szybko i z
dokładką" tego co stracił
pozdrawiam
ela "były grubasek"

12. Data: 2003-09-23 09:31:22

Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela" <> napisał w wiadomości
> [...]
> żywienia raz na zawsze, żeby po zrzuceniu nadwagi nie "nadrobić szybko i z

Proszę o kilka konkretnych wskazówek..ciągle chce mi sie
jeść..............mazindol byłby wybawieniem.......mam chyba za słabą wolę
czy cóś:)
Avf

13. Data: 2003-09-23 09:42:13

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z wolą problem największy ale się poprawi jak zobaczysz efekty diety. Ja na
początku wypijałam ogromne ilości wody mineralnej niegazowanej bo chodziłam
głodna i zła. I stosowałam dietę 1000 kcal, podzieloną na 5 do 6 posiłków w
ciągu dnia. Polecam strony www.grubasy.pl , tam jest dużo wskazówek i
licznik kalorii oraz gazetę Super Linia.
Po 2 miesiącach nawyki żywieniowe się utrwalają. Posiłki są co 3 godziny,
nie ma już uczucia głodu bo znacznie mniej potrzebujesz jedzenia by sie
najeść.
A po roku nadal jem często, pewnych rzeczy po prostu nie jadam lub zjadam
znikome ilości (nazywamy to zmężem, że tego "nie produkują" :)). I się
trzymam jakoś w rozmiarze 40.
życzę wytrwałości
ela

14. Data: 2003-09-23 09:43:35

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno. Jak ciągnie do słodyczy lub węglowodanów łykaj praparat
chromu.

15. Data: 2003-09-23 10:13:22

Temat: Odp: lek na "odchudzanie"
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania (Foxy) <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bkp3tv$9vf$...@a...news.tpi.pl...

> Proszę o kilka konkretnych wskazówek..ciągle chce mi sie
> jeść..............mazindol byłby wybawieniem.......mam chyba za słabą
wolę
> czy cóś:)

pl.misc.dieta

---
Z pozdrowieniami
Mel.

16. Data: 2003-09-23 23:05:07

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>Proszę o kilka konkretnych wskazówek..ciągle chce mi sie
>jeść..............mazindol byłby wybawieniem.......mam chyba za słabą wolę

HCA :
http://muscle.pl/sklep/catalog/product_info.php?cPat
h=24_30&products_id=393&PHPSESSID=f6fe906579409221fb
a7f20452d634d0

Chitosan:
http://muscle.pl/sklep/catalog/product_info.php?cPat
h=24_30&products_id=381&PHPSESSID=f6fe906579409221fb
a7f20452d634d0

i cwiczenia :)

CanoE

17. Data: 2003-09-25 12:01:55

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania (Foxy)" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Proszę o kilka konkretnych wskazówek..ciągle chce mi sie
> jeść..............mazindol byłby wybawieniem.......mam chyba za słabą wolę
> czy cóś:)

Jezeli ciagle czujesz glod to podjadaj owoce,warzywa,od niech nie
przytyjesz.
Ja mam takie dni ze jadlabym non stop...

Pozdrawiam.Magda

przygotowanie do egzaminu z anatomii-pomocy
rany ...
minulet
<allegro> podręcznik farmacji 10 zł
problem z penisem...