lek na zacme

1. Data: 2001-06-18 10:48:06

Temat: lek na zacme
Od: "kulka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Listowicze,

na poczatek sie przedstawie: mam na imie Justyna i jestem totalnym laikiem,
jesli chodzi o medycyne. I od razu mam pytanie:
Znajoma starsza pani byla przez dluzszy okres leczona profilaktycznie na
zacme lekiem japonskiej produkcji o nazwie CATALIN. Lek zostal
nieoczekiwanie wycofany z listy dopuszczonych do sprzedazy w Polsce.
Probowalam dostac go za granica, a scislej w Niemczech, ale tam nie jest
znany i nawet bardzo usluzni farmaceuci nie byli w stanie mi pomoc.
Przeszukiwalam siec - bez sukcesow. Nie wiem, czy istnieje jakis lek
zastepczy, jak sie nazywa i gdzie go mozna dostac. Szerze mowiac, skonczyly
mi sie pomysly, jak ten problem rozwiazac, bardzo licze na Wasza pomoc,
prawdopodobnie brak tego leku dokucza wiekszej liczbie osob... Bede
wdzieczna za kazda informacje :)

pozdrawiam,

Justyna Kulesza

2. Data: 2001-06-18 12:10:16

Temat: Re: lek na zacme
Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem lekarzem ale sprawdziłem w Merck Index,

Catalin - prod w jap. przez Senju.
nazwa chemiczna : pirenoxine

nie ma innych leków z tą substancją.

dostępny w postaci soli sodowej jako CLARVISAN prod ALLERGAN Inc., Irvine,
California

a teraz niech lekarze coś napiszą

pzdr

darek

3. Data: 2001-06-18 21:45:09

Od: "Kamelot" <k...@s...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W naszych polskich warunkach najczęściej stosujemy Vitrolent krople firmy
Ciba.Oczywiście Rp u swojego doktora.

4. Data: 2001-06-19 08:53:49

Temat: Odp: lek na zacme
Od: "kulka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo :))),
to juz kilka krokow naprzod, mam nadzieje ze z wasza pomoca w koncu to
lekarstwo dopadne. Swoja droga, to zastanawiajace, dlaczego niewinny lek na
zacme zostal wycofany ze sprzedazy....

pozdrawiam serdecznie

Justyna

5. Data: 2001-06-21 07:32:36

Od: "TP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CHYBA NIE ZOSTAŁ, NIE BYŁO CZASOWO. KAZDY LEK MA CZAS DOPUSZCZENIA DO
OBROYU - REJESTRACJA - MOZE DLATEGO?
BRUNO64
> [...]
> to juz kilka krokow naprzod, mam nadzieje ze z wasza pomoca w koncu to
> lekarstwo dopadne. Swoja droga, to zastanawiajace, dlaczego niewinny lek

barszcz Sosnowskiego
Ziola na watrobe
Jak dbac o zeby?
Propecja