lęk, płacz, depresja (a zdałem mature)

1. Data: 2003-05-12 12:19:27

Temat: lęk, płacz, depresja (a zdałem mature)
Od: "zaq20" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczeło sie tak w kwietniu, olewałem i deprecjonowałem matura, odrobine
przypalałem. Miełem zjazdy i paranoje.
W maju lękałem się matury i jakoś na luzie zdałem na 3,2.
4 dni temu na imprezie zapaliłem i wypiłem, zwymiotowałem koledze do
samochodu, miałem zjazd 2 dni. Wczoraj była ostra popijawa (8 piw i 3x100).
Było super, ale teraz zjazd, beznadzieja, płacze i ubolewam bo mnie
jednocześnie dziewczyna zostawiła.
Teraz leże, płacze mimo że zdałem. Dlaczego, chce umrzeć cierpie, nikt mi
nie okazuje uczucia, czuje sie gorszy, odrzucony, leki mniej i gorzej
działają

Sorki że sie użalam ale chyba wybiore sie na sobieskiego
pozdrawiam

Zaq

1. Data: 2003-05-12 14:39:36

Temat: Re: lęk, płacz, depresja (a zdałem mature)
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

to ty chlopie nie wiesz ze alkohol to depresant?
dlatego ja nigdy nie pije jak jestem w depresij, nigdy.
tobie tez radze, napij sie lepiej soku ze swierzych marchwii :)

pozdr
Kasia

ps. przejdzie ci, nie boj zaby ;))

1. Data: 2003-05-12 20:06:37

Od: "Kalari" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaq20" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> działają
>
> Sorki że sie użalam ale chyba wybiore sie na sobieskiego

nie wnikam w życie twoje, bo i prawa do tego nie mam,
nowa jestem i wiele może nie wiem,
ale odpowiedz sobie sam
po co ci to?
po co pijesz mimo że potem masz zjazd
życie nie jest beznadziejne - jest gorsze,
ale to nie znaczy, że masz sam się przyprawiać o jeszcze większy dół
to nie jest dobra rada rodem z poradnika
ale spróbuj nic nie stracisz a możesz wiele zyskać
jesteś tylko człowiekiem i jak każdy masz prawo popełniać błędy
ale niektórzy próbują się na nich uczyć
spróbuj
jesteś w stanie przeżyć jeden dzień bez leków, alkocholu,
lub choćby myśli o nich?
głupia rada ale może zrób sobie wycieczkę
nad jezioro, do lasu, gdziekolwiek, przemyśl wszystko
spójrz z dystansu na to jak żyjesz
zmień coś...

nie wiem ale mi pomogło :)

pozdrawiam
agniecha

1. Data: 2003-05-12 23:49:55

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
> to ty chlopie nie wiesz ze alkohol to depresant?
> dlatego ja nigdy nie pije jak jestem w depresij, nigdy.
> tobie tez radze, napij sie lepiej soku ze swierzych marchwii :)

Ja mam inaczej, bo na drugi dzien po alkocholu czuje sie ... lepiej (tylko
zeby to byl dzien wolny! :) ),
znaczy - jest jakby ciezko, ale z drugiej strony spokojnie, jak po katharsis
Duch

1. Data: 2003-05-13 01:32:51

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby to byl dzien wolny! :) ),
> znaczy - jest jakby ciezko, ale z drugiej strony spokojnie, jak po katharsis
szczesciaz z ciebie. ja to mam taka zmule ze ledwo zyje. tego co wtedy czuje
nie da sie opowiedziec uhhh.

1. Data: 2003-05-13 07:55:35

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaq20 <a...@t...pl> napisał(a):

> Zaq

znajdź sobie "motocykl" :)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

źródło:
//niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.sci.ps
ychologia&aid=24385098

a co to sie dzieje?
Przyjaciele - dluznicy
KONFERENCJA-Człowiek niepełnosprawny.
Statystyki naszej grupy
Police Forensic and Eliminating software................ ..Download Now zzzzszzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzazzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzz [8/2]