lekarz=złodziej, złodziej=lekarz

1. Data: 2006-09-08 13:52:54

Temat: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz
Od: "Pacjent" <p...@c...nie.lekarze> szukaj wiadomości tego autora

lekarz = wykształcony złodziej (w Polsce-NA PEWNO!)
Takie jest moje zdanie i NIC i NIGDY już
w moim życiu tego nie zmieni. Po spędzeniu
(łącznie) kilu miesięcy w szpitalach i u lekarzy.
Zasada jest jedna - jak nie posmarujesz, to nie
pojedziesz. Jak jesteś biedny, to cierp i zdychaj!

2. Data: 2006-09-08 14:11:53

Temat: Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pacjent" <p...@c...nie.lekarze> napisał w wiadomości
Jak jesteś biedny, to cierp i zdychaj!

Amen.

Ewa

3. Data: 2006-09-08 15:33:13

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zasada jest jedna - jak nie posmarujesz, to nie
> pojedziesz. Jak jesteś biedny, to cierp i zdychaj!
Pozwolę sobie zauważyć, że kultura "brania" jednak znacząco wzrasta.
Niedawno to lekarzowi nie przeszkadzał brak koperty, brał każdą kwotę w
każdej postaci. Teraz natomiast jest już znacznie lepiej. całe "branie"
odbywa się za pośrednictwem prywatnych gabinetów. Nie ma sensu walić do
szpitala z jakimś marnym skierowaniem. Aby ktoś się tobą zajął musisz iść do
szpitala ze skierowania prywatnego gabinetu lekarza z tego szpitala. W
szpitalu ten lekarz zrobi ci potrzebne badania i po ich wynik i diagnozę
należy się udać znów do tego samego prywatnego gabinetu. Kwotowo wychodzi na
to samo, ale wygląda znacznie lepiej. Jednym słowem IDZIE DO DOBREGO.

4. Data: 2006-09-08 19:20:06

Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):

> [...]
> to samo, ale wygląda znacznie lepiej. Jednym słowem IDZIE DO DOBREGO.

I masz szanse, że lekarz zaplaci od tej sumy podatek, ktory pojdzie na
leczenie rencistów i innych obiboków

Adam

5. Data: 2006-09-08 19:55:06

Od: "kej" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zasada jest jedna - jak nie posmarujesz, to nie
> pojedziesz. Jak jesteś biedny, to cierp i zdychaj!

proponuje zebys od dzis leczyl sie sam, skoro tak ogolnie mowisz o
wszystkich lekarzach.

K.

6. Data: 2006-09-08 20:37:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Sep 2006 15:52:54 +0200, Pacjent wrote:

> [...]
> Zasada jest jedna - jak nie posmarujesz, to nie
> pojedziesz. Jak jesteś biedny, to cierp i zdychaj!

/dev/drzewo, trollu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

7. Data: 2006-09-08 21:32:15

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kej" <k...@u...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pacjent" <p...@c...nie.lekarze> napisał w wiadomości
>
> proponuje zebys od dzis leczyl sie sam, skoro tak ogolnie mowisz o
> wszystkich lekarzach.

Nawet nie wiesz ile mądrości zawarłeś w tym co napisałeś...!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-09-09 08:45:59

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz... to oszczerstwo i nie odnosi się do wszystkich lekarzy. Ale
rozumiem, frustracja czasem odbiera zdolność racjonalnego
formułowania wniosków.
Swoją drogą, to, że specjalista zarabia 10zł na godzinę brutto,
jest już nawet nie śmieszne...
Pozdrawiam

9. Data: 2006-09-09 10:47:53

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...TNIJ.onet.pl> napisał ...

> /.../ lekarz zaplaci od tej sumy podatek, ktory pojdzie na leczenie
> rencistów i innych obiboków

Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, że obrażasz w ten sposób
bardzo wielu ludzi. Podobnie jak niejaki "Pacjent", ale to akurat
żadne tłumaczenie.

Mała Mi

10. Data: 2006-09-09 12:38:39

Od: Rondzik <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> /dev/drzewo, trollu.
>
> m.
> --
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
> Umieranie człowieka jest większym problemem dla osób pozostających
> przy życiu, niż dla niego samego. /Tomasz Mann/

Juz "starozytni" (prawda w oczy kole) mieli racje, no nie?

problem z przegrodą nosowa
hormny tarczycy a leki antydepresyjne - pomocy!!
Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc
Gdzie w Waw wkładki ortopedyczne
wysokie OB-130 !!!!