lekarze nie mogą sobie z tym poradzić:(

1. Data: 2006-03-26 16:36:44

Temat: lekarze nie mogą sobie z tym poradzić:(
Od: "Gerlik" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z którym nie tylko ja ale też lekarze nie potrafią sobie
poradzić :(

w 1 klasie zacząłem czuć swędzenie w dupie (myślałem że to owsiki),
próbowałem sam to leczyć, bo wstydziłem się pójść z tym do lekarza,
swędzenie po jakimś czasie było rzadsze i mniejsze,

i tak po 5 latach technikum zrobił mi się 'pagórek' około 15 cm od odbytu w
górę (w miejscu połączenia pośladków z plecami- początek tego rowku - nie
wiem jak to się nazywa).

po tygodniu pagórek swędział i bolał przy naciśnięciu, pierw myślałem że to
jakiś pryszcz i próbowałem go wycisnąć (może trochę za mocno, bo skórkę
przeciołem paznokciami (wcześiej oczywiście umyłem ręce, żeby nic się nie
wdało)) i rzeczywiście coś wyciekło - jakaś biało żółta ciecz - jak z
pryszcza

po tym 'zabiegu' miejsce to mi zaczęło krwawić (bez bólu - nawet nie
wiedziałem że krwawi, aż zobaczyłem krew na gaciach), potem zrobił się
strup, ale ciągle cholernie swędziało że nie mogłem wytrzymać, problem z tym
że strup się nie goi, ciągle mi leci krew i swędzi , a z 2-3 razy w tygodniu
jak trochę wycisnę(delikatnie), to jest jakaś biała ciecz, (jak ją wycisnę,
to przez jakiś czas mnie nie swędzi) :((((

poszłem z tym do lekarza, który powiedział że to nie są hemoroidy, jak
zasugerowałem mu i dał mi skierowanie do chirurga

u chirurga dowiedziałem się że to się przydaża kolarzom jak mają twarde
siedzenie, po czym wzioł skalpel, przecioł mi to i założył czopek

czułem się jak w niebie, przez tydzień nic nie swędziało i krew ie leciała
;-)
poszłem do lekarza, on zobaczył to i powiedział że tak zostanie już ten
guzek, chyba że wytniemy go chirurgicznie, ale on tego nie zaleca

ale po tygodniu znów krew poleciała i zaczęło swędzić :(((

teraz jestem w punkcie wyjścia, nie wiem co robić - to już trwa koło 2-3
lata i nie chce się zagoić, a do tego ta cholerna krew - muszę sobie
podkładać papier toaletowy, żeby gaci nie pobrudzić (krew leci kroplami - z
3-5 kropel, ale brudzą ubranie)

czego to może być wina?
tych owsików, czy jazdy na rowerze, czy może coś innego, już sam nie wiem, a
lekarze mówią, że tak już musi być
do końca życia będzie mnie swędzić i krwawić?

pozdrawiam
Gerlik

2. Data: 2006-03-26 18:01:51

Temat: Re: lekarze nie mogą sobie z tym poradzić:(
Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gerlik wrote:
> Mam problem z którym nie tylko ja ale też lekarze nie potrafią sobie
> poradzić :(

Poradz sie dobrego proktologa.

pozdrawiam,

mirek

3. Data: 2006-03-26 19:14:02

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gerlik" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> a lekarze mówią, że tak już musi być
> do końca życia będzie mnie swędzić i krwawić?

Witam !

Proponuję oznaczenie podstawowych badań układu krzepnięcia (APTT,
wsk.protrombinowy, fibrynogen , płytki) - wykluczy to ewentualne zaburzenia
ukł. krzepnięcia. Następnie musisz zgłosić się do chirurga - on podejmie
dycyzję czy należy leczyć operacyjnie czy zachowawczo.
Pozdrawiam
regen

4. Data: 2006-03-26 19:37:44

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> i tak po 5 latach technikum zrobił mi się 'pagórek' około 15 cm od odbytu
> w górę (w miejscu połączenia pośladków z plecami- początek tego rowku -

a czy miales tak, ze raz cie to swedzialo, a innym razem bolalo tak, ze
trudno bylo usiasc i usiedziec?

5. Data: 2006-03-26 19:53:32

Od: "Gerlik" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poradz sie dobrego proktologa
a trzeba mieć skierowanie od rodzinnego?

> [...]
>ukł. krzepnięcia. Następnie musisz zgłosić się do chirurga - on podejmie
>dycyzję czy należy leczyć operacyjnie czy zachowawczo.
nie mam problemów z krzepnięciem krwi, bo jak się skaleczę, to zaraz mi
krzepnie

> a czy miales tak, ze raz cie to swedzialo, a innym razem bolalo tak, ze
> trudno bylo usiasc i usiedziec?

przed pęknięciem tego tak miałem (trudno nie było usiedzieć, bo to jest
usytuowane w 'rowku', ale jak ćwiczyłem skłony (brzuszki), to była masakra)
Wiesz o co chodzi z moim schorzeniem?

dzięki za pomoc
Gerlik

6. Data: 2006-03-27 14:42:33

Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tożto zwykły kaszak. Załatw sobie szczepienie p-ko tężcowi i kazdy chirurg
Ci to usunie.

7. Data: 2006-03-27 15:18:29

Od: "Gerlik" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> tożto zwykły kaszak. Załatw sobie szczepienie p-ko tężcowi i kazdy chirurg
> Ci to usunie.
>
> Pozdrawiam
a jak to powstaje?
jak się można tego ustrzedz w przyszłości?

8. Data: 2006-03-27 17:02:15

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> tożto zwykły kaszak. Załatw sobie szczepienie p-ko tężcowi i kazdy chirurg
> Ci to usunie.

taki wielki? na pewno kaszak?

9. Data: 2006-03-27 17:02:37

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przed pęknięciem tego tak miałem (trudno nie było usiedzieć, bo to jest
> usytuowane w 'rowku', ale jak ćwiczyłem skłony (brzuszki), to była
> masakra)
> Wiesz o co chodzi z moim schorzeniem?

tylko tyle, ze mam to samo, tylko tego nie ruszam.

10. Data: 2006-03-27 17:10:42

Od: "netkonto" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzdura kompletna ! nie wypowiadaj się o czymś o czym pojęcia nie masz.
Przyczyną jest malutki kanał podskórny ukształtowany jeszcze za zycia
płodowego na skutek błędnego zrastania się czegoś... tam. Jeśli do tego
kanału po kilkunastu latach dostaną się bakterie, może spowodować to proces
zapalny - stąd sącząca się ropa, która znalazła sobie ujście na zewnątrz.
Utworzyła się przetoka. Nic dziwnego że usunięcie samego miejca wycieku
spowodowało nawrót objawów. Nalezy wyciąć chirurgicznie cały kanalik
(długości ok. kilku cm.. np. pięciu) przy jednoczesnym podawaniu
antybiotyków podczas pobytu szpitalnego. Niestety poziom wiedzy chirurgów
pod kątem powstawania ww. symptomów jest niewielki, dlatego powodzenia w
poszukiwaniu takiego - który zrozumie istote problemu.

maloplytkowosc
maloplytkowosc
jelito cienkie
dolegliwości przy wstawaniu rano