leki na epilepsje ???

1. Data: 2003-08-06 19:06:42

Temat: leki na epilepsje ???
Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Grupowiczow !!!

Mam pytanie dotyczace epilepsji , czy stosuje sie kombinacje lekow
Convulex + Tegretol ???
Czy zna ktos strone o epilepsji ???

Z gory THX

#StanSeba#
GG 70232

2. Data: 2003-08-06 20:27:37

Temat: Re: leki na epilepsje ???
Od: "Kasia" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam pytanie dotyczace epilepsji , czy stosuje sie kombinacje lekow
> Convulex + Tegretol ???
> Czy zna ktos strone o epilepsji ???

Najlepiej o takie sprawy spytaj lekarza prowadzącego, to zależy od stopnia
choroby. A co do strony to wpisz w wyszukiwarce nazwę choroby lub leku i
powinno Ci coś znależć - ja tak do tego dotarłam.

Pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2003-08-06 20:52:15

Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> choroby. A co do strony to wpisz w wyszukiwarce nazwę choroby lub leku i
> powinno Ci coś znależć - ja tak do tego dotarłam.

dziekuej Kasiu
juz to z lekarzem konsultowalem , chcialem zapytac czy stosuje sie takie
laczenie tych dwoch lekow

pozdrawiam Sebastian

4. Data: 2003-08-07 08:09:05

Od: "Kasia" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuej Kasiu
> juz to z lekarzem konsultowalem , chcialem zapytac czy stosuje sie takie
> laczenie tych dwoch lekow
>
> pozdrawiam Sebastian

Nie ma za co:). Niestety co do łaczenia leków to nic Ci nie podpowiem, ale
zapytaj lekarza czy nie da się zamienić tych dwóch lekarstw na jedno. Ja
wcześniej brałam Tegretol (fakt,że były to małe dawki), ale lekarz
zaproponował mi zamianę na Trileptal - jest ponoć bezpieczniejszy i ma
większe zastosowanie - lekarz powinien Ci to lepiej wytłumaczyć:).
Powodzenia.

pozdr
Kasia

5. Data: 2003-08-07 09:20:42

Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaproponował mi zamianę na Trileptal - jest ponoć bezpieczniejszy i ma
> większe zastosowanie - lekarz powinien Ci to lepiej wytłumaczyć:).

dzieki

pozdrowionka Sebastian

6. Data: 2003-08-07 18:45:34

Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie dotyczace epilepsji , czy stosuje sie kombinacje lekow
> Convulex + Tegretol ???
> Czy zna ktos strone o epilepsji ???

http://www.padaczka.net/index.html
http://www.neuronet.pl
http://www.samisobie.clan.pl/_home_ep.htm

***********************
Wojtek Gocek
n...@p...pl
w...@w...pl
~~~~~
"Jeśli w praktyce medycznej za sprawą doświadczeń ustali się maksymalny
poziom bezpieczeństwa, to szybko znajdzie się pomysłowy idiota, który
zaproponuje metodę jego przekroczenia."
"Nic nie da się uchronić przed idiotyzmem, idioci są niezwykle pomysłowi"
~~~~~

bezpieczny antybiotyk
alergia
soczewki +tusz do rzes (...jaki?)
Czy ktoś stosował preparat Polinesian Noni ?
Kardiolog