leki zza granicy?

1. Data: 2004-07-10 20:04:52

Temat: leki zza granicy?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiemczy ktos mi pomoze ale zapyam :czy mozna przywieżć z wycieczki
czysto turystycznej leki z danego kraju?
nie na handel ale dla własnego uzytku ,zapisane na recepte a w tym kraju
nie obowiazuja recepty ,kupujesz co chesz i czy mozna je przywiezc do polski
,?
pzdr
p.

2. Data: 2004-07-11 12:48:58

Temat: Re: leki zza granicy?
Od: "Katasha" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie na handel ale dla własnego uzytku ,zapisane na recepte a w tym kraju
> nie obowiazuja recepty ,kupujesz co chesz i czy mozna je przywiezc do

sorrki za zgryźliwą uwagę, ale wszelkie znaki interpunkcyjne stawia się
bezpośrednio po wyrazie, a dopiero potem klika się spację. ;o)
pozdrawiam
k.

3. Data: 2004-07-11 12:49:56

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katasha" <k...@y...co.uk> skrev i meddelandet

> sorrki za zgryźliwą uwagę, ale wszelkie znaki interpunkcyjne stawia się
> bezpośrednio po wyrazie, a dopiero potem klika się spację. ;o)

Czemuz nazywasz te uwage 'zgryzliwa'?

--
Ania Björk

4. Data: 2004-07-11 12:55:14

Od: "Katasha" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" napisał:
> Czemuz nazywasz te uwage 'zgryzliwa'?

Gdyż może zostać odebrana w pokrętny sposób :o)
Pozdrawiam ponownie
K.

5. Data: 2004-07-12 12:37:25

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorrki za zgryźliwą uwagę, ale wszelkie znaki interpunkcyjne stawia się
> bezpośrednio po wyrazie, a dopiero potem klika się spację. ;o)

a tak ,nie zauważyłam ,to z pospiechu.
p.

6. Data: 2004-07-12 12:38:11

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemuz nazywasz te uwage 'zgryzliwa'?

skąd wiedziłąm ,ze odpowiesz własnie ty? :P
zebys chociaz pomogła ale nie ty zawsze musisz dorzucic kilka swoich
szweckich mądrości
p.

napady paniki
trzęsienie się bródki