leki zza granicy

1. Data: 2006-01-08 12:01:45

Temat: leki zza granicy
Od: "Kaśka" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój wujek potrzebuje pilnie leku Colchicum dispert który jest od jakiegoś
czasu niedostępny w Polsce (podobno przechodzi dodatkowe badania
rejestracyjne). Firma Solvay mówi, że lek jest dostepny w Czechach i
Niemczech... Czy polska apteka może zamówić dla mnie w jakiś sposób ten lek
zza granicy?

2. Data: 2006-01-08 20:33:45

Temat: Re: leki zza granicy
Od: "iza" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz miec wniosek o import docelowy, ktory wystawia lekarz prowadzacy. Po
podpisaniu przez ministerstwo w Warszawie ( wysyla lekarz) apteka sklada
zamowienie i hurtownia sciaga taki lek zza granicy. Zazwyczaj sciagniecie
leku trwa max. 2 tyg.

3. Data: 2006-01-09 21:06:50

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

import docelowy lub wsiadasz w pociag i w 3-4 godziny lądujesz w
niemieckiej/czeskiej aptece z receptą.

jaki lek???
DMSO (dimetylosulfotlenek)
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
zapracuj na swój internet