Re: lekka dieta przed badaniem usg

Data: 2005-03-09 19:04:26
Temat: Re: lekka dieta przed badaniem usg
Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl>

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0kt1f$ngm$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
> wiadomości news:422dee21$0$29904$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Zapytaj o to na grupie pl.sci.medycyna, tam są lekarze i Ci odpowiedzą.

badanie jamy brzusznej jak najbardziej jest zalecane przy roznorakich
dietach, sam mam takie badania 2x do roku
przed badaniem jest zalecane nie jesc mniej niz 5h - ja akurat mialem
przypadek ze dowiedzialem sie od tym przed badaniem,
ale pani doktor uznala ze przy mojej diecie niewiele bedzie zalegac, wiec
zrobilem z ograniczeniem tylko 2h przed badaniem
tak przynajmniej jest w enel-medzie

pozdrawiam
Adam