lenistwo+nasze czasy=hellmann's

1. Data: 2001-10-03 22:30:53

Temat: lenistwo+nasze czasy=hellmann's
Od: "k" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ketchup, majonez, musztarda... chyba nikt z nas nie robi tego sam (no moze
majonez od czasu do czasu).
Chcialem zaproponowac dyskusje nad dodatkami - jakiej firmy preferujecie (i
czemu)
Ja polecam jako alternatywe dla ketchupu i majonezu (nawet pomorskiego do
jajek na twardo i babuni do salatek) sos barbecue hellmanns'a.

Pozdrawiam (czekajac na opinie) first

PS. jadl ktos jogomajo???? - mnie juz sama nazwa odrzuca ;)

1. Data: 2001-10-03 23:23:43

Temat: Re: lenistwo+nasze czasy=hellmann's
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"k" <d...@b...gnet.pl> wrote in message news:9pg3fa$419$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Ja polecam jako alternatywe dla ketchupu i majonezu (nawet pomorskiego do
> jajek na twardo i babuni do salatek) sos barbecue hellmanns'a.

Ja lubie musztarde miodowa i sos Ajwar, K

1. Data: 2001-10-04 05:09:52

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k" <d...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam (czekajac na opinie) first
>
> PS. jadl ktos jogomajo???? - mnie juz sama nazwa odrzuca ;)

jogomajo?- chcialabym zapomniec ze kiedykolwiek toto kupilam, brrrrrrrrrr

Mechcia

1. Data: 2001-10-04 06:07:17

Od: Angel <B...@z...koszalin.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. jadl ktos jogomajo???? - mnie juz sama nazwa odrzuca ;)

Jogomajo jest ohydne!!!!!!! Naprawde paskudztwo. Ciekawe kto to kupuje?

A jesli keczup to tylko "Wloclawek" lub "Pudliszki"
Majonez - "winiary"
Musztarda - "Kamis - chrzanowa", choc taka najzwyklejsza tez czasami jest
super.
Pozdrawiam
Angelika

1. Data: 2001-10-04 06:28:14

Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

majonez - ocetix wloclawek (ale to chyba jest raczej lokalny produkt)
musztarda - ostra lub chrzanowa z dijon (ducros)
ketchup - heinz, albo wloclawek:-)

pozdrawiam wszystkich pozeraczy musztardy i majonezu:-)))
Beata:-)

1. Data: 2001-10-04 07:08:59

Temat: Odp: lenistwo+nasze czasy=hellmann's
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k <d...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pg3fa$419$...@n...tpi.pl...
> Chcialem zaproponowac dyskusje nad dodatkami - jakiej firmy preferujecie

ketchup - Hellman's i Heinz - dobra konsystencja i zdecydowany aromat
majonez - Hellman's - Babuni i Winiary - dekoracyjny - jw
sos meksykański - jakiejś polskiej firmy ale nie pamiętam jakiej - jest
rewelacyjny słodko-ostry smak, w małych słoiczkach
musztardy Kamis i Dijon chociaż te ostatnie dość ostre.
no i musztarda zrobiona przez mojego męża.
sos egzotyczny do mięs - Heinz - fajnie smakuje z chrupkami tacos
pozdrawiam
ula.

1. Data: 2001-10-04 07:37:55

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata <b...@h...torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pgvc5$qb6$...@f...man.torun.pl...

> majonez - ocetix wloclawek (ale to chyba jest raczej lokalny produkt)
majonez Ocetix jest z Grudziadza !!

--
Joanna
J...@e...pl

1. Data: 2001-10-04 07:47:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam (czekajac na opinie) first
>
> PS. jadl ktos jogomajo???? - mnie juz sama nazwa odrzuca ;)

ketchup - nie lubię samego, czasem dodaję do sałatek do majonezu... heintz
majonez - własny, lub w przypływie lenistwa dekoracyjny winiary... albo w
przypływie potrzeby zużycia mało - ten własnej roboty nie nadaje się do
przechowywania - no cóż jest bez konserwantów...
musztardza - ostatnio ta od Krysi starannie opakowanej - używam okazjonalne,
a jak nie to najlepsza jest ze Społem Kielce...
jogomajo - pierwszy raz słyszę nazwę, ale domyśłam się że chodzi o porządnie
koserwowaną mieszankę jogurtu z majonezem... Hmm... czasem mieszam do
sałatek jogurt z majonezem... a to jogomajo to pewnie miało być light...
wszystko co jest light jest ble...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-04 08:53:14

Od: Rafał Moczkodan <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie jogomajo - to tak, jakbys jadl bulochleb albo inny sosozup.
A co do dodatkow, to zgadzam sie z Zanussim - 'gdyby droga do piekla byla wysmarowana

majonezem, to ja bylbym zgubiony'.

R.

1. Data: 2001-10-04 10:01:46

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" napisał(a):

> [...]
> koserwowaną mieszankę jogurtu z majonezem... Hmm... czasem mieszam do
> sałatek jogurt z majonezem... a to jogomajo to pewnie miało być light...

Witajcie !!!
Jestem od dłuższego czasu czytelniczką grupy - choć ze względu na chroniczny
brak czasu - niesytematyczną.
Jak juz zacznę czytać Wasze wspaniałe posty to ciężko mi przerwać - ale niestety
muszę.
Wasze przepisy naprawde są wspaniałe i kilka z nich juz osobiście wypróbowałam-
czasami nawet inspiruja mnie do jakichś nowych poczynań w kuchni.
Ja chciałabym zwrócić waszą uwage na krem gorczycowy na miodzie - który można
kupić w Tesco w Krakowie.Czasami przy wspaniałym apetycie mojej rodznki szedł
dziennie nawet słoiczek (wprawdzie mały) . Podobny jest w smaku do musztardy -
polecam gorąco. Jesli chodzi o maonezy i ketchupy to zdecydowanie JOGOMAJo- NIE
!!!!, ajonez Babuni i owszem, również kielecki i MOTYL - ten chyba najbardziej
odpowiada mi smakowo. Ketchup Pudliszki i Heinz.
Gorace pozdrófka Aniab

Chinskie golabki
Czaty
Złoty syrop - co to jest ?