letnia wloczka

1. Data: 2004-05-14 07:58:26

Temat: letnia wloczka
Od: "Meresanch " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamietam ze kiedys byla taka wloczka na letnie wyroby biala i nazywala
sie "zerowka" (to bylo strasznie dawno bo dawno nic nie robilam i jej nie
potrzebowalam) a potrzebuje czegos na letnie bluzeczki
czy teraz tez mozna ja dostac - i gdzie (W-wa) i pod jaka nazwa wystepuje lub
moze jest cos do niej podobnego

Dzieki

1. Data: 2004-05-14 08:25:12

Temat: Re: letnia wloczka
Od: "Jolka" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Zobacz na www.niteczka.pl "na czasie" tam są włóczki na lato,
ale nie wiem czy o takie Ci chodzi. Polecam ten sklep, mają tam
duzy wybór, niskie ceny i szybką dostawę.
Ktoś mi ten sklep tez polecił i dzięki mu za to !
Pozdrawiam Jolka

1. Data: 2004-05-14 08:49:47

Od: "Meresanch " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> duzy wybór, niskie ceny i szybką dostawę.
> Ktoś mi ten sklep tez polecił i dzięki mu za to !

dzieki zaraz zobacze

1. Data: 2004-05-14 13:05:42

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pamietam ze kiedys byla taka wloczka na letnie wyroby biala i nazywala
> sie "zerowka"
"zerówką " nazywano kiedyś włóczkę bawełnianą. ania

1. Data: 2004-05-14 14:14:17

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moja siostra robila letnie bluzeczki z kordonka Ariadna 120 tex (takie
wieksze motki) i mowila, ze świetnie się nosi. Wzór lekko dziurawy. Nie
wiem nie nosilam, ale tez z tego robie na to lato.
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-05-14 16:24:27

Od: "AnnaB." <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieksze motki) i mowila, ze świetnie się nosi. Wzór lekko dziurawy. Nie
> wiem nie nosilam, ale tez z tego robie na to lato.

Hej! Tę z paskiem kwiatków w talii? To daleko masz jeszcze do końca?
Pozdrowionka!
Anna v.G.

1. Data: 2004-05-14 17:05:05

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaB. napisał:

> Hej! Tę z paskiem kwiatków w talii? To daleko masz jeszcze do końca?
> Pozdrowionka!
> Anna v.G.

Hej! Tej to daleko. Robie chwilowo inna , wlasciwie to bede niedlugo
robic dwie na raz chyba :)

PS. Na poczatku maja jechalam przez Twoja miejscowosc :)

1. Data: 2004-05-14 18:30:58

Temat: Odp: letnia wloczka
Od: "bozena" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Meresanch <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c8217b$l1n$...@i...gazeta.pl...

Polecam także ten sklep , a na letnie bluzeczki Monika czy to Słowenia czy
turecka , ostatnio zakupiłam w sklepie 10 dag w cenie 13 zł w cudnym
błękicie . Te włóczki mają w tym sklepie więc porównaj cenę .Na rozmiar
38/40 na szydełku nie bardzo dziurawą ,rękaw do łokcia wystarczyło mi 30
dag .
Bożena zMławy

[xxx] Tatty Teddy
mejla padło!!!!