Re: lilie ogrodowe

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: lilie ogrodowe
Date: 4 Mar 2003 16:12:34 +0100

From: "JotHa" <j...@p...onet.pl>

> tylko tyle ?!? nasze w ofertach sa drozsze !

:)
w ktoryms z centrow te co widzialem
byly od 8 zl za dwie sztuki
:)
a w tym ogloszeniu za 10 zl 5szt
z tym
ze minimalnie trzeba zamowic za 30 zl
a przy zamowieniu powyzej 50 zl otrzymuje sie 5 cebulek gratis
:))))
> A mozna podpytac o zrodlo i mozliwosc dokonania zakupu ?
:)
teraz spadam popracowac
wieczorem zescanuje i wysle Tobie te ogloszenie
:)

:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe