liliowce

1. Data: 2009-01-03 20:53:39

Temat: liliowce
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciała bym zakupić liliowce wybrałam w jednym sklepie w necie ale są
bardzo drogie .Może macie jakiś inny adres?Ten mój to Liliowce-
Hemerocallis.A może ktoś na wiosne będzie dzielił swoje .Ja mam tylko
takie pomarańczowe.Ale kwitną niezawodnie ,bardzo je lubię.

2. Data: 2009-01-03 23:23:14

Temat: Re: liliowce
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.liliowce.csl.pl/

3. Data: 2009-01-04 09:32:09

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:61be.0000007f.495ff362@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> http://www.liliowce.csl.pl/

Hejka. Taniej chyba będzie kupić denivky (hemerocalisy) w Lovcicach.
http://www.lukonbulbs.cz/katalog.php?dru=354
Pozdrawiam ekspensywnie Ja...cki
PS Mirku, 20 lat temu osobiście odwiedziłem w Choczni p. Matyldę Labochę, o
której wspomniałeś na forum ogrodniczym, żeby obejrzeć jej nowości
amerykańskie.

4. Data: 2009-01-04 10:18:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS Mirku, 20 lat temu osobiście odwiedziłem w Choczni p. Matyldę Labochę, o
> której wspomniałeś na forum ogrodniczym, żeby obejrzeć jej nowości

Rosną jeszcze u mnie w ogrodzie liliowce od pani Labochy.A w Lovcicach byłem
w czasie kwitnienia liliowców.Kolega kupił dużo odmian,może już sprzedaje,
spytam.Teraz mam myśli zajetę mieczykami,może też coś z Lovcic kupię.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2009-01-04 17:41:09

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:61be.000000e9.49608cdb@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Rosną jeszcze u mnie w ogrodzie liliowce od pani Labochy.

Hejka. Zacząłem liczyć dokładniej i okazało się, że moje odwiedziny były
nie 20 a prawie 30 lat temu. Kurdeczka, człowiek się starzeje coraz
szybciej. o)
Pozdrawiam upływająco Ja...cki

6. Data: 2009-01-04 17:42:47

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może ktoś na wiosne będzie dzielił swoje .Ja mam tylko
> takie pomarańczowe.Ale kwitną niezawodnie ,bardzo je lubię.

Mam sporo liliowców. Jeśli chcesz, napisz na priva. Ania

7. Data: 2009-01-04 18:34:43

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 11:18, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> [...]
> w czasie kwitnienia liliowców.Kolega kupił dużo odmian,może już sprzedaje,
> spytam.Teraz mam myśli zajetę mieczykami,może też coś z Lovcic kupię.

co to znaczy 1 kusy,3 kusy czy tu chodzi i sadzonki tj.
1sadzonka=1roślina???? Dzięki za stronę ciekawa. A co do liliowców to
poczekam aż głowa odpocznie po mieczykach.Znam to bo sama od czasu do
czasu mam zajętą.Pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku .

8. Data: 2009-01-04 19:37:51

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wanda Ch. napisał:
> Chciała bym zakupić liliowce wybrałam w jednym sklepie w necie ale są
> bardzo drogie

W ubiegłym roku w sklepach ogrodniczych były
drogie / nowe odmiany/ i po ok. 5 zet z których można było
coś ciekawego wybrać. Myślę, że znajdziesz takie, co Cię zachwycą.
Gdy zakwitną zbierz nasiona, wysiej a doczekasz się swoich nowych
odmian i przysłowiowa cierpliwość ogrodnika nagrodzona będzie :-)

Pozdrawiam, Barbara

9. Data: 2009-01-04 19:59:30

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Taniej chyba będzie kupić denivky (hemerocalisy) w Lovcicach.
> http://www.lukonbulbs.cz/katalog.php?dru=354
> Pozdrawiam ekspensywnie Ja...cki

Najtaniej poczytać o pisowni czasowników osobowych.

10. Data: 2009-01-04 20:45:02

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  Gdy zakwitną zbierz nasiona, wysiej a doczekasz się swoich nowych
> odmian i przysłowiowa cierpliwość ogrodnika nagrodzona będzie :-)

Po 5zł w sklepie będą takie starocie,że szkoda na nie miejsca.Teraz są nowe
formy kwiatu,wielobarwne,z oczkiem,o płatkach fryzowanych.Lepiej kupić kilka
sztuk nowych odmian i zebrać z nich dobre nasiona,jeśli zawiążą.
Jeśli wysieje się nasiona z byle jakich roślin,to potomstwo teżmoże być mało
ciekawe.Wyrzucić szkoda zanim wsazystkie zakwitną,a wcisnać komuś byle co,
te nie fajnie.
Pozdrawiam.Mirzan

Trochę spóźniony tekst
UZNAJAC...