liliowce - gdzie ?

21. Data: 2005-03-16 09:32:20

Temat: Re: liliowce - gdzie ?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d18n1s$psc$1@nemesis.news.tpi.pl Maria Maciąg
<m...@N...pl> napisał(a):

> ... U mnie też wiosna
> tylko na parapecie (ale za to jaka!), ogród pod grubym śniegiem i
> cała masa siewek (także lilii) których nie ma już gdzie upychać. O
> sprzątaniu na Święta nie ma mowy, bo do okien się nie dostanę :-).

Hejka. Coś czuję Mario, że cała robota (sprzątanie, pieczenie, gotowanie
i prace w ogrodzie) zwali Ci się na głowę jednocześnie w tygodniu
przedświatecznym. ;-)
U nas już widać połacie zielonej trawy na osiedlowych trawnikach. :-)
Panta rhei. :-D
Pozdrawiam heraklitowo Ja...cki

22. Data: 2005-03-16 09:52:40

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Coś czuję Mario, że cała robota (sprzątanie, pieczenie,
gotowanie
> i prace w ogrodzie) zwali Ci się na głowę jednocześnie w tygodniu
> przedświatecznym. ;-)

Tak jest! Ale ja najlepiej się czuję na takim dopingu :-). Od kwietnia to
już wystawy i wystawy i wyjazdy... Będę w swoim żywiole i dobrze mi tak ;-).

> U nas już widać połacie zielonej trawy na osiedlowych trawnikach. :-)

A u mnie Cypripedium formosanum, ale tylko na parapecie :-).

Z pozdrowieniami, Maria

23. Data: 2005-03-16 10:10:03

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jest! Ale ja najlepiej się czuję na takim dopingu :-). Od kwietnia to
> już wystawy i wystawy i wyjazdy... Będę w swoim żywiole i dobrze mi tak ;-).

> Z pozdrowieniami, Maria

Czy we Wrocławiu też są takie wystawy storczyków? Stąd już do Hradca rzut
beretem :))Poza gruntowymi temat 'storczyki' jest mi obcy,Piekne,ale jakoś
mnie nigdy nie wciągnęły.

Pozdrawiam, Lilka

24. Data: 2005-03-16 10:23:16

Temat: Re: liliowce - gdzie ?- OT
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Czy we Wrocławiu też są takie wystawy storczyków?

Zbierają się tak juz 2 lata i jakoś bez skutku.

> Stąd już do Hradca rzut
> beretem :))

No tak, ale ode mnie do Wrocławia, to tylko z noclegiem.

> Poza gruntowymi temat 'storczyki' jest mi obcy,Piekne,ale jakoś
> mnie nigdy nie wciągnęły.

Cypripedium to wszak gruntowy :), ale wrażliwy (jak mnie uczulił Bogusław) i
zamówienie dotarło zbyt późno, aby wysadzić do ogrodu. Zatem zakwita na
parapecie :).

Z pozdrowieniami, Maria

25. Data: 2005-03-16 11:56:56

Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 30 koron to grosze..

Nabízíme možnost objednání katalogu oproti 30.- Kč ve známkách na naąi
kontaktní adrese.

znamki to beda pewnie znaczki pocztowe? ale skąd wziąć czeskie znaczki? :)
może wystarczyło by wysłać 30 koron?

pzdr Kuleczka

26. Data: 2005-03-16 14:23:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> listonoszowi?
> >

> Nabízíme možnost objednání katalogu oproti 30.- Kč ve známkách na naši
> kontaktní adrese.
>
> znamki to beda pewnie znaczki pocztowe? ale skąd wziąć czeskie znaczki? :)
> może wystarczyło by wysłać 30 koron?
>
> pzdr Kuleczka

Kup 30koron, włóż do koperty i wyślij priorytetem. Jak list
przekroczy naszą granicę, będzie już bezpieczny.W ten sposób
płaciłem za nasiona, wysyłałem więcej, poleconym.
Pozdrawiam. Mirzan

27. Data: 2005-03-16 15:12:22

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Proponuję Czechy, Lukon Bulbs  503 61 Lovcice 30
> www.lukonbulbs.cz

Dostałam opinię o tej firmie od fachowca :))))))
Szczegóły wysłałam zainteresowanym na priv.

Pozdrawiam, Krystyna

28. Data: 2005-03-16 15:58:40

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam opinię o tej firmie od fachowca :))))))
> Szczegóły wysłałam zainteresowanym na priv.

Aktualny katalog kosztuje 2 euro lub 40 koron.
To z tych samych fachowych źródeł :))))
Pozdrawiam, Krystyna

29. Data: 2005-03-16 16:12:18

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dostałam opinię o tej firmie od fachowca :))))))
> Szczegóły wysłałam zainteresowanym na priv.

I zapał ostygł nieco :(((
Ale gdyby można było dostać funie o bardzo podbnym wyglądzie, to skusiłabym
się.

Pozdrawiam
Kaśka

30. Data: 2005-03-16 17:32:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zapał ostygł nieco :(((
> Ale gdyby można było dostać funie o bardzo podbnym wyglądzie, to skusiłabym
> [...]

Co to znaczy,, podróbki roślin" - marchewka za pietruszkę?
Czy produkcja bez wykupu licencji?
Pozdrawiam. Mirzan

Filozofa trudnosci z hiacyntem
len wiekokwiatowy
Jak zostac dzialkowcem - realia
lód topnieje... www.oczkowodne.net
murator dla początkujących w zakładaniu ogrodu