link

1. Data: 2005-02-15 22:36:51

Temat: link
Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a propos czeskiego linka, który ostatnio podałam. Tamten link to była historia
od początku do 31.10.04. Ale jest też dalsza część:
http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=krizkove_vysivani
&from=0
- tu jest od 1.11.04. Trzeba tylko po każdej stronie kliknąć na Novější.
Pozdrawiam, pa.

1. Data: 2005-02-16 09:32:07

Temat: Re: link
Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie moge znalesc linku do archiwum na te czeska strone czy moglabys jeszcze
raz prosze
EWA

1. Data: 2005-02-16 11:01:56

Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie moge znalesc linku do archiwum na te czeska strone czy moglabys jeszcze
> raz prosze
> EWA

Proszę bardzo:
http://www.lopuch.cz/a200411/krizkove_vysivani.html

1. Data: 2005-02-17 14:13:30

Od: "olgasw" <o...@X...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=krizkove_vysivani
&from=0

Witam - przegladalam stronke i nagle wyskoczyl mi komunikat: Nemáte právo
číst v tomto klubu
Czy Wy tez tak macie?
Pozdr
Ola

1. Data: 2005-02-17 14:25:15

Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ja też tak mam, chociaż wczoraj jeszcze tak nie było :(
Pozdrawiam
bju

1. Data: 2005-02-17 14:28:35

Od: "Renata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam - przegladalam stronke i nagle wyskoczyl mi komunikat: Nemáte právo
> číst v tomto klubu
Mnie wyskoczyło to samo!! Byłoby przykro gdybyśmy nie miały dostępu do tej
faaajnej stronki. :(

1. Data: 2005-02-17 14:38:00

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
&from=0

> Witam - przegladalam stronke i nagle wyskoczyl mi komunikat: Nemáte právo

Trzeba sie zarejestrować. Podajesz tylko login i adres e-mail. Hasło
przyjdzie zaraz pocztą z zaleceniem, żeby je zmienić na własne. Żadnych
problemów.
Jandulka

1. Data: 2005-02-17 18:19:55

Od: "Renata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba sie zarejestrować. Podajesz tylko login i adres e-mail. Hasło
> przyjdzie zaraz pocztą z zaleceniem, żeby je zmienić na własne. Żadnych
> problemów.
Wpisałam login, prawidłowy adres e-mail i NIC! :(

1. Data: 2005-02-17 18:35:11

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpisałam login, prawidłowy adres e-mail i NIC! :(

A spróbuj po prostu wejść na tą stronkejak sie zarejestrowalas.Ja sie
zarejestrowalam i tez nie dostalam meila z haslem ale teraz sprobowalam wejsc i
spokojnie mi weszlo nawet bez logowania, oni chyba przypisuja do kompa

-----------------
Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-02-17 18:46:11

Od: "Renata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wejsc i
> spokojnie mi weszlo nawet bez logowania, oni chyba przypisuja do kompa

Udało się!! Dzięki :-)
Pozdrawiam. Renata-Szczecin

[druty] stock stitch?
[szydelko] szukam letnich bluzeczek