lipy

1. Data: 2007-07-08 07:13:07

Temat: lipy
Od: "SJS" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak co roku tylko że tym pachną bardziej intensywnie
"Będę słuchał szumu pszczół zanurzony we wszechobecnym zapachu lip.
Posadziłem
więc zapach i szum, posadziłem gniazda i ptaki, posadziłem cień i
schronienie, posadziłem szelest i spokój. "
SJS

2. Data: 2007-07-08 23:07:11

Temat: Re: lipy
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak co roku tylko że tym pachną bardziej intensywnie

Wszystko w tym roku jakby bardziej intensywnie pachnie :)
Poza tym lipy kwitna wczesniej :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2007-07-08 23:11:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
> Użytkownik "SJS" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wszystko w tym roku jakby bardziej intensywnie pachnie :)
> Poza tym lipy kwitna wczesniej :)

Już prawie zrzucają owoce.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2007-07-10 21:24:33

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):

> Wszystko w tym roku jakby bardziej intensywnie pachnie :)
> Poza tym lipy kwitna wczesniej :)

Mnie się też tak wydaje. Jak się nam tak będzie wydawać co roku, to
będzie znaczyło, że się starzejemy, a jak lipy zakwitną wreszcie w
styczniu, to już wcale nie będzie śmieszne...
;-D

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

5. Data: 2007-07-18 13:02:22

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Posadziłem
> więc zapach i szum, posadziłem gniazda i ptaki, posadziłem cień i
> schronienie, posadziłem szelest i spokój. "

Po ilu "browarkach" jest się aż tak Kochanowskim?

Pozdrawiam chmielowo

Kosiarka FLORA
topole lombardzkie
Wyrzucone w błoto