Re: lista cleckleya

From: "kali" <g...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: lista cleckleya
Date: Fri, 16 Aug 2013 22:44:04 +0200

news:520e8a45$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2013-08-16 21:32, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

>>> 2. Brak złudzeń i innych oznak irracjonalnego myślenia
>>> 10. Brak prawdziwego wglądu, niezdolność spojrzenia na siebie oczami
>>> innych
>>> 11. Brak wdzięczności za okazane szczególne względy, serdeczność i
>>> zaufanie
>>> 14. Bezosobowe, prymitywne i słabo zintegrowane życie seksualne

> Może nie wszystkie razem trzeba?
> Może połowa wystarczy?

ja sie łapie na 1,2,3 i 13,14,15 :)))))))))))))
12 nie dam rady spelnic chyba , że mnie ktos siłą upije
ale za efekt nie moge gwarantować ?
:))))