lista cleckleya

31. Data: 2013-08-17 21:17:08

Temat: Re: lista cleckleya
Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-17 14:50, *Izunia* pisze:

> w?

w lub na, jak wolisz

Ewa

32. Data: 2013-08-17 22:06:29

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A wręcz odwrotnie, to ja idę pod nóż, tfu... nożyczki.

czyli by nie być blondynką golisz sie na łysą psychopatke ?
czy tylko wybrany psychopata przycina tym nożem
( tfu nozyczkami) twe nieuczesane myśli w kolorze blond ?
:)))

33. Data: 2013-08-17 22:09:12

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-08-17 12:44, obywatel kali uprzejmie donosi:

> Co do opieki to mam wszechstronne doświadczenia. Udokumentowane nawet
> bez uroków.

a to ci udokumentowana formalistka :)))))

> Na szczęście prawie a nie całkiem.

czyli urok nie całkiem rzucony ?
ale to dobrze - cel wytyczony i masz szanse
się jeszcze rowinąć :)))))))

34. Data: 2013-08-25 01:25:55

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <520e23aa$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>,
n...@n...pl says...

> Oryginalna lista objawów psychopatii według Cleckleya:
>
> 1. Wyraźny urok zewnętrzny i przeciętna lub ponadprzeciętna inteligencja
> 2. Brak złudzeń i innych oznak irracjonalnego myślenia
> 3. Brak lęku czy innych ,,neurotycznych" objawów, opanowanie, spokój i
> łatwość mówienia

Dalej nie chce mi się czytać wynurzeń kolejnego głupiego
hamerykanina - pkt. 2 i 3 mogą być wyuczone lub wręcz
"osiągnięte" wbrew swojej naturze.

PF

35. Data: 2013-08-27 23:13:17

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-17 22:06, kali pisze:

> czy tylko wybrany psychopata przycina tym nożem
> ( tfu nozyczkami) twe nieuczesane myśli w kolorze blond ?
> :)))

Ładnie powiedziane. :)
Tym bardziej że ja już nie bardzo pamiętam, o co mi chodziło. Jak
przystało na blondi. :)))

Ewa

36. Data: 2013-09-03 17:52:56

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładnie powiedziane. :)

chcesz mnie zniechęcić tymi komplementami ? :)))))

> Tym bardziej że ja już nie bardzo pamiętam, o co mi chodziło. Jak
> przystało na blondi. :)))

ale malowana czy z wody ?

:))))))))))

37. Data: 2013-09-03 18:41:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-03 17:52, kali pisze:

> Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> chcesz mnie zniechęcić tymi komplementami ? :)))))

A wolisz kopniaki?

http://www.youtube.com/watch?v=hEBc6YCmBkc

???
;)

> ale malowana czy z wody ?
>
> :))))))))))

Z wody, a z wiekiem coraz ciemniejsza zamiast jaśniejsza. ;)

Ewa

38. Data: 2013-09-03 23:09:09

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-09-03 17:52, kali pisze:

> A wolisz kopniaki?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=hEBc6YCmBkc
>
> ???
> ;)

dawać ?? - zdecydowanie nie

ja raczej już pokojowo nastawiony
jestem :)))))))))))))))

> Z wody, a z wiekiem coraz ciemniejsza zamiast jaśniejsza. ;)

hm...... intrygująca ciemna Pani z jeziora ? :))))))))))))))

39. Data: 2013-09-04 00:05:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Aug 2013 23:13:17 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> Ładnie powiedziane. :)

...ale nieoryginalne:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/54933/mysli-nieuczesa
ne-wszystkie
3-)

40. Data: 2013-09-04 01:02:49

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...ale nieoryginalne:
> http://lubimyczytac.pl/ksiazka/54933/mysli-nieuczesa
ne-wszystkie
> 3-)

co my byśmy tu bez Ciebie zrobili ?
Kto by nas tak krótko przycinał -
uczesanych lub potarganych ? :))))))

ps.
przecież zakładam,że tu wszyscy
znają klasykę

Polacy wariują
Muzyczka
A wiecie fajny pomysł aby upamiętniać tych ludzi
Psycholog potrzebny od zaraz
Delfiny zostały oficjalnie uznane przez Indie za stworzenia posiadające osobowość