listwy podszafkowe

1. Data: 2012-03-26 21:53:59

Temat: listwy podszafkowe
Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Oglądałem wiele zdjęć kuchni z oświetleniem podszafkowym w kuchni, ale dalej
nie wiem dwóch rzeczy. Jaka barwa i ile diod powinno być w takiej listwie.
Posiadaczy takiego oświetlenia bardzo proszę o opinie odnośnie jakości tego
światła. Wstępnie dobrym wydaje mi się barwa biała-chłodna (5000). Wolałbym
też listwę z większą ilością małych diód. Nikt ze znajomych nie ma takiej
ekstrawagancji więc nie mogę zobaczyć tego na żywo. W sklepach nie ma
warunków do podjęcia decyzji.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

2. Data: 2012-03-27 18:12:07

Temat: Re: listwy podszafkowe
Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taśme 300led/5metrów w kolorze ciepły biały - światło super - nie jest
takie sztucznie niebieskie jak z zimnym białym - kombinowałem na próbe
wpierw z taką taśmą.

http://img808.imageshack.us/img808/9067/pict4848.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/8194/pict4847r.jp
http://img202.imageshack.us/img202/7735/pict4846.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/3713/pict4844n.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/5378/pict4843.jpg

Taśma jest w aluminiowym korytku i jest jej tam około 3 metry.

Na początku miałem zwykłe trójkąty podszafkowe na żarówke halogenową 20w ale
były strasznie daremne, nie dawały tyle światła i nie da się ich w ogole
porównać do tych taśm ledowych.

Dziecku ostatnio też zrobiłem lampke podświetlaną takimi diodami ale
kolorowymi- jest zachwycone:-)

--
---
uciu

3. Data: 2012-03-27 19:27:28

Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-26 23:53, wowa pisze:
> [...]
> znajomych nie ma takiej ekstrawagancji więc nie mogę zobaczyć tego na
> żywo. W sklepach nie ma warunków do podjęcia decyzji.

Zamiast listew kup sobie takie zwykłe oprawy podszafkowe w formie np.
trójkątów (standardowe) a zamiast żarówek halogenowych kup coś takiego
http://www.max-led.pl/towar,id-123,zarowka_diodowa_g
4_10smd_led_12v_biala_ciepla.html
(znajdziesz dużo taniej) i będzie super, wygląda bardziej estetycznie od
listew. U mnie 4 takie wystarczają do oświetlenia wszystkich blatów
roboczych w kuchni. Miały służyć za ozdobę a wytwarzają tyle światła, że
praktycznie nie ma potrzeby używać oświetlenia głównego.
W porównaniu do listew ma tą tą zaletę, że nie trzeba tego ukrywać a z
listwami różnie (nieraz wygląda to nie ciekawie).

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

4. Data: 2012-03-28 09:27:58

Od: "Mark Twain" <2...@1...eu> szukaj wiadomości tego autora

"uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> wrote in message
> mam taśme 300led/5metrów w kolorze ciepły biały - światło super - nie jest
> takie sztucznie niebieskie jak z zimnym białym - kombinowałem na próbe
> [...]

O bosz, jakie to paskudne !! Już pierwsze zdjęcie świadczy o nieznajomości
efektów światła (cień rzucany przez szafkę na podłodze). Światło w tym
przypadku powinno być NAD szafkami. Krótko mówiąc dziadostwo jak film Kac
Wawa.

--

Mark

5. Data: 2012-03-28 10:03:22

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mark Twain" <2...@1...eu> napisał(a):

> [...]
>efektów światła (cień rzucany przez szafkę na podłodze). Światło w tym
>przypadku powinno być NAD szafkami. Krótko mówiąc dziadostwo jak film Kac

Facet zrobil tak, zeby jemu sie podobalo i zeby dobrze sie czul w tym oswietleniu, a
nie zeby
swiatlo bylo zgodne ze sztuka i swiadczylo o znajomosci efektow swiatla. Jakis
problem masz ze
zrozumieniem takiego prostego faktu?

6. Data: 2012-03-28 10:08:06

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 marca 2012, 11:27:58 UTC+2 użytkownik Mark Twain napisał:

> O bosz, jakie to paskudne !! Już pierwsze zdjęcie świadczy o nieznajomości
> efektów światła (cień rzucany przez szafkę na podłodze). Światło w tym
> przypadku powinno być NAD szafkami.

Ale przecież jest dobrze- światło POD szafkami oświetla blat roboczy. Światło nad
szafkami może byłoby zgodne z "efektami swiatła" cokolwiek to znaczy ale blat roboczy
byłby niedostatecznie oświetlony.
To co Ty proponujesz może dobre do katalogów ale w praktyce niefunkcjonalne

7. Data: 2012-03-28 15:42:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-27 20:12, niebożę uciu wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> ogole porównać do tych taśm ledowych.
>
> Dziecku ostatnio też zrobiłem lampke podświetlaną takimi diodami ale

Urocze gwiazdki w oknie.

BTW rozplanowanie kuchni niesamowite. Sami wymyśliliście czy architekt
od mebli doradził?

Qra

8. Data: 2012-03-28 17:01:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Mar 2012 17:42:36 +0200, Qrczak napisał(a):

> BTW rozplanowanie kuchni niesamowite.

Nie widze niczego "niesamowitego". Typowe.
--

XL wiosenna

9. Data: 2012-03-28 17:05:10

Od: "Wujeq" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

>Nie widze niczego "niesamowitego". Typowe.

Qrczak sobie jaja robi, widzę że nie zrozumiałaś ironii.

Bags

10. Data: 2012-03-28 17:08:21

Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O bosz, jakie to paskudne !! Już pierwsze zdjęcie świadczy o nieznajomości
> efektów światła (cień rzucany przez szafkę na podłodze). Światło w tym
> przypadku powinno być NAD szafkami.

Co sie komu podoba...
Swiatło jest światłem DODATKOWYM zastępującym lampki podszafkowe.
Głownie "rzucające DOBRY cień" jest na suficie, NAD szafkami:)

--
---
uciu

Ściemniacz dotykowy - używał ktoś?
fototapeta
Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz
Jak przechowywać płytki DVD?
Domy z bloczków