literatura dla kobiet w ciazy

1. Data: 2003-11-26 20:16:14

Temat: literatura dla kobiet w ciazy
Od: "zofia" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poleccie, prosze , jakies pozycje dla kobiety w ciazy. Jest to pierwsza
ciaza i poziom wiedzy w tym temacie jest naprawde niski.

2. Data: 2003-11-26 20:24:36

Temat: Re: literatura dla kobiet w ciazy
Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zofia" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
: Poleccie, prosze , jakies pozycje dla kobiety w ciazy. Jest to pierwsza
: ciaza i poziom wiedzy w tym temacie jest naprawde niski.

" W oczekiwaniu na dziecko" A.Eisenberg, H. E. Murkoff. S.E. Hathaway;
a także pl.soc.dzieci to IMHO najlepsza lektura :o).

Paulinka&Michałek(25-04-2003)
http://republika.pl/michalek_wroc/

3. Data: 2003-11-27 07:46:27

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> " W oczekiwaniu na dziecko" A.Eisenberg, H. E. Murkoff. S.E. Hathaway;

Faktycznie ta dla mnie tez jest naj, ale do niej spokojnie mozna dodac
"Encyklopedie dla rodzicow" (ciaza, narodziny,pielegnacja,wychowanie)
Larusse.
Pozdrawiam
Magda i
(dzidzia~28.05.2004)

4. Data: 2003-11-27 08:06:55

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zofia" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> Poleccie, prosze , jakies pozycje dla kobiety w ciazy. Jest to pierwsza
> ciaza i poziom wiedzy w tym temacie jest naprawde niski.

Zosiu !
wejdz na www.dziecko-info.com/forum i tam zapisz sie do odpowiedniej grupy
dziewczyn w zaleznosci od terminu twojego porodu, ja np. jestem na
czerwcowkach. dziewczyny, ktore maja termin bliski twojemu dziela sie
informacjami na biezaco. poza tym jest dostepne duze archiwum wiadomosci na
temat ciazy na tej stronie. szczegolnie polecam galerie zdjec USG, ktore sa
prezentowane juz od 5 tygodnia.

maja

5. Data: 2003-11-27 08:39:35

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Zosiu !
> wejdz na www.dziecko-info.com/forum
O tak! Siedze na tym forum juz od stycznia:) Najpierw planowalam, potem
zachodzilam w ciaze, a teraz jestem juz w jej polowie:) Wszystko bardziej
swiadomie dzieki temu forum.
Ale uwazaj!!! To forum uzależnia!!!:)
Pozdrawiam!

słąbu układ krążenia - help