lo matko, jaki paczlork

1. Data: 2002-11-23 08:52:19

Temat: lo matko, jaki paczlork
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrecz niemozliwe
http://community.webshots.com/rs2/5/14/93/48151493qs
amqo_fs.jpg

a tu zsylka do calego tego albumu
http://community.webshots.com/album/48150576vkrqqc

Pozdrawljaju
Ilona

1. Data: 2002-11-23 10:39:18

Temat: Re: lo matko, jaki paczlork
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Buubuuuubuuuuuuuuu... od kilku dni wcale nie mogę się wbic na te webshotsy:
((((( Niepocieszona jestem.

Zosia niepocieszona:((((

1. Data: 2002-11-23 11:05:57

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Nov 2002 09:52:19 +0100, "Iloneska"

>Wrecz niemozliwe
>http://community.webshots.com/rs2/5/14/93/48151493q
samqo_fs.jpg

I to jest swinstwo. ....
Jak ja wczoraj wlasnie wymyslailam , ze 8 odcieni brazu-bezu, PCstitch
, fotka mojej corki i... robie super patchwork... w kolorach sepii.
A tu ktos wymyslil przedemna
Swinstwo okrutne...
i jaki epiekne to swinstewko , no nie????
Ech ide jeszcze raz popatrzec. Kolory czarno szare, albo bezo-brazy.
Bo na tyle roznych co tutaj kolorkow to ja za slepa jestem....
W poniedzialek do sklepow.
Ale taki patchwork to tylko w lapkach mozna szyc.. nie ma szans na
nic innego....... I blokami...
Juz mi sie wymyslilo - JAK!
Dzieki za ten link.

Pozdrawiam
Maciachowa

PS. A jakby tak samemu pofarbowac material w rozne odcienie?????
Mocniej lub slabiej??? wiecej farbki lub mniej???
Ale swinstwo...mi zrobilscie ;-).
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-11-23 11:10:37

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrecz niemozliwe
> http://community.webshots.com/rs2/5/14/93/48151493qs
amqo_fs.jpg

Ażmnie zatkało ż można coś takiego zdrobić z kawałków materiału - chylę
czoła osobom które robią takie rzeczy - szok!!!!

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-11-23 11:11:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Nov 2002 12:05:57 +0100, Maciachowa
<m...@w...pl> wrote:

> [...]
>
>PS. A jakby tak samemu pofarbowac material w rozne odcienie?????
>Mocniej lub slabiej??? wiecej farbki lub mniej???

wymyslili, wymyslili, bardzo fajnie i nie tak znowu dawno. nazywa
sie to watercolour quilt czyli akwarela. dla mnie za madre

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-23 12:15:18

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciachowa <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
.
> [...]
> Jak ja wczoraj wlasnie wymyslailam , ze 8 odcieni brazu-bezu, PCstitch
> , fotka mojej corki i... robie super patchwork... w kolorach sepii.

Rob to, rob to, bo ja bym nie miala pojecia jak sie za toakie cos zabrac, a
tak to juz my, grupa, bedziemy mondrzejsze o Twoje doswiadecznie, hehehe

Ilonka

1. Data: 2002-11-23 22:38:55

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

robi wrazenie...

strasznie sie ciesze ze dzieki tej grupie moge ogladac sobie takie rzeczy bo
sama bym tego pewnie nie wyluskala w sieci:)
dzieki za takie perelki :)))))

1. Data: 2002-11-25 18:23:03

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iloneska" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Wrecz niemozliwe
> http://community.webshots.com/rs2/5/14/93/48151493qs
amqo_fs.jpg

O!!!! Khm, no coz, ja chyba zaczne jednak bawic sie w pachwork! Na poczatku
byla fascynacja, potem byla refleksja... potem myslalam ze to jednak nie dla
mnie... Ogladajac zdjecia pachworkowe w Internecie doszlam do wniosku, ze
jak ktos potrafi wyczarowac TAKIE rzeczy, wiec nic mi nie bedzie jak zrobie
cos malego i latwego :-)

Pozdrawiam serdecznie
Irena

I jeszcze... webshots :)