Re: lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?
Date: Thu, 2 Aug 2007 13:59:06 +0200

"Irmina" <i...@i...pl> wrote in message
news:f8se23$p6v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> dokładnie tak!!!

> To jest prawda i to działa skutecznie.
> Od póltora roku używam takiej lodówki i wszystkie produkty
> trzymają się w niej zdecydowanie dłużej niż w tradycyjnej.

> Tego nie wiem;-) Ale to coś jest SKUTECZNE!!!

Człowiek

> To "coś" powoduje, że bakterie się nie rozwijają lub czynią to
zdecydowanie
> wolniej.
> Jak włożysz zepsuty produkt to na pewno w takiej lodówce się zepsuje.
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> Irmina

Nade wszystko chłodziarkę należy myć. A do odkażania wystarcza metabisulfat
sodowy lub potasowy. Łyżeczkę od herbaty na litr wody - miekką gąbką po
umyciu przetrzeć roztworem - poczekać aż obeschnie. Wysychając wydziela
gazowy dwutleniek siarki, który zabija wszelkie mikroby, jaja pasożytów itp.
Jeżeli nie nalano zbyt wiele roztworu nie trzeba nawet spłukiwać.