Re: lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?

From: Magdalena Bassett <i...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?
Date: Thu, 02 Aug 2007 10:59:17 -0700

Tomek wrote:
> Nie znam preparatów nieszkodliwych dla człowieka i szkodliwych dla bakterii z
> których da się zrobić powłokę antybakteryjną.

No i tu pies pogrzebany - tzn. Twoj stosunek do swiata - jesli ja o tym
nie wiem, to nie istnieje. Poczytaj troche na temat antybakteryjnych
polymerow, moze sie czegos nauczysz:

http://www.polo.fraunhofer.de/english/antibacterial_
surfaces.html

http://www.atsweb.neu.edu/lewislab/publications/cen5
.htm

> Kupujesz pokrojoną w plasterki wędlinę. Swoją ilość bakterii załapała u
> producenta, w transporcie, przy krojeniu. Wkładasz taką pizzę do lodówki z
> powłoką antybakteryjną. I ta powłoka spowoduje ze bakterie między plasterkami
> nie rozmnażają się.

Ta powloka powoduje, ze bakterie, ktore z tej pizzy zeskocza na scianki
czy polki lodowki, tam sobie zdechna, zamiast rozmnazac sie i
przeskakiwac na inne dania w lodowce.

> One się wolniej rozmnażają bo im zimno. A nie dlatego że
> jakieś czary mary są.

Czary mary sa tylko wtedy, gdy sie czegos nie rozumie.

B)
> Utrzymywać wnętrze w czystości.

Wlasnie te scianki z polymeru antybakteryjnego utrzymuja duzo wieksza
"czystosc", tzn. duzo mniejsza ilosc bakteri w lodowce bez takich
powierzchni.

> Nie siłą a sztuką frajerów w dupę tłuką.

Szczegolnie tych niedouczonych, ktorzy wszystko wiedza najlepiej.
MB