Re: lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?

From: "Tomek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?
Date: 2 Aug 2007 21:39:21 +0200

> No i tu pies pogrzebany - tzn. Twoj stosunek do swiata - jesli ja o tym
> nie wiem, to nie istnieje. Poczytaj troche na temat antybakteryjnych
> polymerow, moze sie czegos nauczysz:
>

> http://www.polo.fraunhofer.de/english/antibacterial_
surfaces.html

> http://www.atsweb.neu.edu/lewislab/publications/cen5
.htm

> Ta powloka powoduje, ze bakterie, ktore z tej pizzy zeskocza na scianki
> czy polki lodowki, tam sobie zdechna, zamiast rozmnazac sie i
> przeskakiwac na inne dania w lodowce.

> Czary mary sa tylko wtedy, gdy sie czegos nie rozumie.
>
> B)
>
> Wlasnie te scianki z polymeru antybakteryjnego utrzymuja duzo wieksza
> "czystosc", tzn. duzo mniejsza ilosc bakteri w lodowce bez takich
> powierzchni.

> Szczegolnie tych niedouczonych, ktorzy wszystko wiedza najlepiej.
> MB

Wybacz ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić skaczących bakterii. Zwłaszcza tych co
między plasterkami szynki z Tesco siedzą. Bakterie nie mają nóżek ani
skrzydełek. A jak w jakiś cudowny sposób takie bakterie wylezą z płynem z takiej
szynki to bez tej powłoki antybakteryjnej większość z nich zdechnie. Bo tylko
nieliczne mają formy przetrwalnikowe. A tym co mają formy przetrwalnikowe taka
powłoka może jedynie humor poprawić. Tak jak Ty mnie pisząc o skaczących
bakteriach. Tomek