lody domowe..

1. Data: 2004-04-15 17:40:38

Temat: lody domowe..
Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

google mnie coraz częsciej zawodzi.. może ktoś posłużyć linkiem,
przepisem.. na dobre tanie^^ lody domowego wyrobu:)
pozdrawiam i z góry dziękuje

1. Data: 2004-04-16 13:31:03

Temat: Re: lody domowe..
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> google mnie coraz częsciej zawodzi.. może ktoś posłużyć linkiem,
> przepisem.. na dobre tanie^^ lody domowego wyrobu:)
> pozdrawiam i z góry dziękuje

a proszę bardzo:
http://tinyurl.com/34qdr, prosty i bardzo dobry w smaku, naprawdę.

Pozdrawiam

Kinga

1. Data: 2004-04-16 14:16:39

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> napisał w wiadomości
> google mnie coraz częsciej zawodzi.. może ktoś posłużyć linkiem,
> przepisem.. na dobre tanie^^ lody domowego wyrobu:)
> pozdrawiam i z góry dziękuje

A w czym kręcisz te lody?

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-04-16 15:19:03

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-04-16 at 16:16, =?ISO-8859-2?Q? Rafa=B3?=
=?ISO-8859-2?Q?Wyloci=F1ski ?= wrote:
> Witam.
>

> Użytkownik "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> napisał w wiadomości
> >

> A w czym kręcisz te lody?

Ja nie Rafal, ale odpowiem, ze krece lody w maszynie Philipsa, wiem, ze
sa dwa modele, wiekszy i mniejszy, ja mam mniejszy, wchodzi do niego ok.
0.75l. Maszyna nie chlodzi sama, trzeba zamrozic najpierw miske z plynem
chlodzacym, pozniej krecic w niej lody. Z jednej strony to wada, z
drugiej zaleta, bo dzieki temu maszyna zajmuje tyle miejsca, co nieduzy
garnek ;)

Lody robie zazwyczaj na bazie smietanki, ktora ubijam z cukrem z
prawdziwa wanilia (wersja najprostsza - lody waniliowe), lub dodaje
roznosci, ostatnio eksperymentuje z lodami malinowymi (z sukcesem, ale
nie jestem pewna, czy uda sie komus dostac przecier malinowy...), w
smietanke wmieszowywuje tenze przecier i dodaje spora garsc mrozonych
malin. Robilam tez sorbety: z cytryny, pomaranczy, grapefruita, kiwi.

Nie udalo misie zrobic takich lodow, zeby po wyjeciu z zamrazalnika dalo
sie je kroic bez wiekszych problemow - zazwyczaj kremowa konsystencje
maja zaraz po ukreceniu, pozniej twardnieja na kamien :/ To samo
dotyczylo lodow na bazie kremu angielskiego. Mam podejrzenia, ze
producenci lodow dodaja do nich jakichs cudow, zeby nie zamarzaly za
bardzo. Zamierzam eksperymentowac z niewielkimi dawkami ankoholu - moze
pomoze ;)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

zbyt wysoki poziom cukru w ciąży
Re: Kuchenka ?
Udziec z indyka
tarta
Re: Nie całkiem OT -makatka kuchenna ;)))))