logest

1. Data: 2000-10-19 20:42:01

Temat: logest
Od: melra <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

PILNE! Czy ktoś ma do odsprzedania opakowanie Logestu?
Bardzo proszę!!! Tabletki mi się kończš, a do lekarza mam trzymiesięcznš
kolejkę!
Na prywatne wizyty niestety nie mam pieniędzy...
Pozdrawiam.

2. Data: 2000-10-23 18:48:48

Temat: Re: logest
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma. Apteka. serdecznie odradzam kupowanie jakichkolwiek leków od kogoś.
Licho wie, co w tym jest naprawdę i jak było przechowywane. Agn.
Użytkownik melra <m...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...
> [...]
> kolejkę!
> Na prywatne wizyty niestety nie mam pieniędzy...

Nerwobole
KS-SWD
kortykosteroidy-kto wie...
Napletek, Stulejka i obrzezanie
darmowe konta poczty elektronicznej na portalu medycznym lens.pl