lokalizator dziecka gsm

11. Data: 2010-06-04 10:06:01

Temat: Re: lokalizator dziecka gsm
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Old Rena wylazło do ludzi i marudzi:

> I wtedy wszystko zależy od determinacji dziecka. I jego wieku, w zasadzie.
> Nawiasem mówiąc: "Znowu zapomniałe(a)m naładować baterię. I nieprawda, że
> mam stale wyłączony telefon. Masz pecha po prostu".

Czipa pod skórę wszyć może, co? Może tak da się kontrolować dzieciaka 24
godziny na dobę?
Tylko po co?

Qra

12. Data: 2010-06-04 12:49:33

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-04 12:06, Qrczak pisze:
> Czipa pod skórę wszyć może, co? Może tak da się kontrolować dzieciaka 24
> godziny na dobę?

A po cholerę ładować się w takie wydatki? Taniej wyjdzie kilka metrów
łańcucha i do kaloryferów przypiąć.

Old Rena

--
|Mamy w podświadomości, że dzieci są niewinne. Otóż dziecko |
|jest niewinne w sensie seksualnym, bo jeszcze nie umie. |

13. Data: 2010-07-04 22:36:55

Od: "Jana" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

xcihy <xc(c)c@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Czy ktoś zetknął się z czymś takim?

My używamy.
Córa ma 9 lat, rok temu zaczęła jeździć sama komunikacją - do szkoły jedną
linią, na zajęcia popołudniowe z przesiadką - i od razu dostała lokalizatora.
Wie o tym i czuje się bezpieczniej, jako i my też.

Przydaje się też praktycznie - ostatnio opóźnił się powrót z wycieczki i nie
koczowaliśmy półtorej godziny na parkingu jak inni rodzice ;-)

Jana

14. Data: 2010-07-05 08:50:55

Od: sensor <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Jul 2010 22:36:55 +0000 (UTC), Jana napisał(a) w wiadomości

> Córa ma 9 lat, rok temu zaczęła jeździć sama komunikacją - do szkoły jedną
> linią, na zajęcia popołudniowe z przesiadką - i od razu dostała lokalizatora.

To tylko świadczy o tym, że wychowanie wolnej, samodzielnej jednostki nie
jest waaszym celem. Córka pewnie prędko i chętnie przyzwyczai się do stanu
zniewolenia umysłu i w sam raz nada się do pracy w jakiejś korporacji.

A dla moich dzieci - więcej miejsca w prawdziwym życiu! ;)

15. Data: 2010-07-05 22:13:07

Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sensor <n...@p...pl> napisał(a):

> Dnia Sun, 4 Jul 2010 22:36:55 +0000 (UTC), Jana napisał(a) w wiadomości

> To tylko świadczy o tym, że wychowanie wolnej, samodzielnej jednostki nie
> jest waaszym celem.

To, że wiem, gdzie jest ośmio czy dziewięciolatka w wielkim mieście nie
przeszkadza w jej samodzielności.

Jana

16. Data: 2010-07-09 13:17:10

Od: "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> To, że wiem, gdzie jest ośmio czy dziewięciolatka w wielkim mieście nie
> przeszkadza w jej samodzielności.
>
> Jana

Sprawdziłem na swojej komórce jak to działa.
W duzym mieście ,gdzie nadajników jest bez liku można określić położenie
telefonu do osiedla mieszkaniowego. W ofercie mówi się o 4 km średnicy koła
, w którym się znajduje. Bardzo często jest na granicy obszaru podanego,
sporadycznie (zapomniałem 4 czy 5 razy) trafia ulicę obok, raz trafił ok.
50 m od celu.
Badanie było na 25 próbach namierzenia.
xc

17. Data: 2010-07-09 14:13:51

Od: "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> koła , w którym się znajduje. Bardzo często jest na granicy obszaru
> podanego, sporadycznie (zapomniałem 4 czy 5 razy) trafia ulicę obok, raz

Poprawka: Podają promień 600m w dużym miescie. Coś pokręciłem. Średnica
wychodzi 1.200m. No może, moze...
xc

komputer i Internet
dla leni